Sinds eind november zijn we overstapt naar Odido en dat heeft naar alle tevredenheid een paar weken goed gewerkt. Tot vorige week maandag, sinds toen hebben we geen internet meer.
Na meerdere belletjes met Odido komt de oplossing maar niet. Er kwam eindelijk een monteur, maar die kwam het pakket installeren terwijl het al geinstalleerd was. Ze kwam helaas niet voor het verhelpen van de storing.
Vandaag weer gesproken met de klantenservice en zij gaven aan dat het probleem ligt bij Delta, dat blijkt bij ons de netwerkbeheerder te zijn in het gebied. Hun gebeld, maar zij zien alles ‘op groen staan.’ Ze kunnen dus niets. Odido weer gebeld en gaven weer aan dat het bij Delta ligt. Kortom, we zijn nu een week verder en hebben nog steeds geen internet / tv. De boodschap is: Afwachten…
Wat zien wij in de meterkast: een modem met alles op groen behalve internet. Het glasvezel kastje van Delta / Nokia die geen lampje geeft bij PON en een rood lampje bij Alarm.
Na een week zijn we het meer dan zat en Odido lijkt ons niet goed te kunnen helpen...