Skip to main content

Sinds eind november zijn we overstapt naar Odido en dat heeft naar alle tevredenheid een paar weken goed gewerkt. Tot vorige week maandag, sinds toen hebben we geen internet meer. 

Na meerdere belletjes met Odido komt de oplossing maar niet. Er kwam eindelijk een monteur, maar die kwam het pakket installeren terwijl het al geinstalleerd was. Ze kwam helaas niet voor het verhelpen van de storing.

Vandaag weer gesproken met de klantenservice en zij gaven aan dat het probleem ligt bij Delta, dat blijkt bij ons de netwerkbeheerder te zijn in het gebied. Hun gebeld, maar zij zien alles ‘op groen staan.’ Ze kunnen dus niets. Odido weer gebeld en gaven weer aan dat het bij Delta ligt. Kortom, we zijn nu een week verder en hebben nog steeds geen internet / tv. De boodschap is: Afwachten… 

Wat zien wij in de meterkast: een modem met alles op groen behalve internet. Het glasvezel kastje van Delta / Nokia die geen lampje geeft bij PON en een rood lampje bij Alarm.

Na een week zijn we het meer dan zat en Odido lijkt ons niet goed te kunnen helpen...

Hoi @Maurice1989, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor opnieuw aan de bel trekt. Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie inderdaad dat je meerdere keren met de klantenservice gesproken hebt. Op dit moment zal er opnieuw een monteur aangestuurd moeten worden. Ik ga er vanuit dat er snel contact met je wordt opgenomen om een afspraak in te plannen met een monteur. De monteur zal alles gaan uitlezen en hopelijk dit euvel voor je oplossen. Wil je mij op de hoogte houden van het proces? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je!

Maurice, 

Ik zit in exact zelfde schuitje. Al een week geen optisch signaal en Odido kan / lijkt niet in staat om de netwerkaanbieder aan te sturen of heeft erg slechte contracten met ze. (In mijn geval e-fiber)

Bij ziggo weet je iig dat als er iets mis is er dezelfde dag een monteur de straat desnoods opengooit.. 

Hoi @Maurice1989, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor opnieuw aan de bel trekt. Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie inderdaad dat je meerdere keren met de klantenservice gesproken hebt. Op dit moment zal er opnieuw een monteur aangestuurd moeten worden. Ik ga er vanuit dat er snel contact met je wordt opgenomen om een afspraak in te plannen met een monteur. De monteur zal alles gaan uitlezen en hopelijk dit euvel voor je oplossen. Wil je mij op de hoogte houden van het proces? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je!

Dank voor je welkom en bericht Tommie.

Blijf het gewoon bijzonder vinden dat er veel te veel tijd overheen gaat voordat er een keer iets gaat gebeuren. Want los van een bezoek van een monteur die met de verkeerde opdracht langs kwam is er in een week nog niks gebeurd. Je opmerking “hopelijk dit euvel voor je oplossen” valt me vooral op. Want het is dus niet zeker dat het opgelost gaat worden?

Wat zijn de mogelijkheden qua opzeggen? 

Hey @Maurice1989, je dient ons 30 dagen de tijd te geven om dit voor je op te lossen. Lukt het ons niet binnen die 30 dagen, dan mag je het contract kosteloos opzeggen. 

We zijn onderweg naar de 30 dagen. Nog even wachten, want een reactie / oplossing vanuit Odido blijft nog uit. Geen internet en tv voor nu bijna 3 weken..

Hoi @Maurice1989, goed dat je dit aangeeft! Ik heb het meteen nagekeken en ik zie dat er een verzoek voor uitstaat bij de juiste afdeling. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je een hele fijne jaarwisseling! ✨ Groetjes, Ishana

Reageer