Skip to main content
Beantwoord

al een week geen internet!!

  • 25 June 2024
  • 12 reacties
  • 140 Bekeken

Vorige week had heel de straat door een kapotte glasvezelkabel geen internet. Dag erna is het van iedereen gemaakt en hebben zij weer internet behalve wij.

Monteur is al langs geweest was geen succes heeft ticket aangemaakt voor back office. Maar daar stopt het ook ik kan niet meer vanuit huis werken hetzelfde geldt voor mijn partner. Onze kinderen willen ook niet thuis blijven want er is letterlijk niks te doen. Ik bel elke dag naar Odido maar kpn is onderzoek aan het doen hoor ik dan. Ik wil dat het zo snel mogelijk opgelost. Ik heb het helemaal gehad, anders gewoon opzeggen en naar andere provider dat is het beste!!!

12 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Welkom op onze community! @Cgurler 

Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Ik kijk graag voor je na wat de status precies is, zodat je weet wat je kan verwachten. 

Gelukkig zie ik vandaag een update met een terugkoppeling waarin staat dat wordt verwacht dat de verbinding morgen (27-6) wordt hersteld. 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets kan betekenen? Ik doe het graag!

 

Er is weer een monteur van jullie langs geweest wederom niet opgelost!!

We gaan nu 2e week in “zonder internet”. Odido wijst naar kpn aan en kpn naar Odido maar ze vergeten beiden dat er een klant tussen zit!!! Ik wil dat er zo snel mogelijk een oplossing komt! Ik heb niks aan de voucher van Odido want we hebben geen Odido mobiel 🤬

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Cgurler, ik kan me goed voorstellen dat je zo snel mogelijk weer online wil zijn. Ik zie dat de Guidion monteur inderdaad aan ons heeft doorgegeven dat het probleem niet binnenshuis is, maar dat er echt een probleem is met de glasvezelkabel. Hier is KPN NetwerkNL voor verantwoordelijk om dit op te lossen en onze technische dienst neemt contact op met KPN hierover. Wij willen uiteraard ook dat je zo snel mogelijk weer gebruik kan maken van onze diensten. Zodra hier een update over is, laten we dit gelijk aan je weten. In de tussentijd, kan je altijd naar een van onze winkels gaan om hier een prepaid simkaart te kopen. Deze kost € 10, maar als je een foto van de bon in dit topic plaatst kan ik deze voor je vergoeden op de factuur. Zo kan je op deze manier toch gebruikmaken van de vouchers en op deze manier een hotspot aanzetten. 

Ik zou graag nog 3 vouchers willen kpn monteur is langsgeweest vandaag en er moet weer gegraven worden. Dus nog min 1 week zonder internet 🤬🤬🤬🤬

Reputatie 7
Badge +3

@Cgurler Jeetje, ik kan mij voorstellen dat je hiervan baalt. Ik ga je gelijk nog een aantal codes toesturen! 

Hi @Cgurler, ik kan me goed voorstellen dat je zo snel mogelijk weer online wil zijn. Ik zie dat de Guidion monteur inderdaad aan ons heeft doorgegeven dat het probleem niet binnenshuis is, maar dat er echt een probleem is met de glasvezelkabel. Hier is KPN NetwerkNL voor verantwoordelijk om dit op te lossen en onze technische dienst neemt contact op met KPN hierover. Wij willen uiteraard ook dat je zo snel mogelijk weer gebruik kan maken van onze diensten. Zodra hier een update over is, laten we dit gelijk aan je weten. In de tussentijd, kan je altijd naar een van onze winkels gaan om hier een prepaid simkaart te kopen. Deze kost € 10, maar als je een foto van de bon in dit topic plaatst kan ik deze voor je vergoeden op de factuur. Zo kan je op deze manier toch gebruikmaken van de vouchers en op deze manier een hotspot aanzetten. 

Ik heb eindelijk weer internet zou ik

compensatieformulier kunnen krijgen? 

Reputatie 7
Badge +9

Dat kan hier @Cgurler, ik heb alleen confirmatie nodig van de data. Ik zie dat je op de 20 juni voor het eerst contact met ons hebt opgenomen voor het internet. Klopt het dat je vanaf 20 juni tot en met 15 juli geen diensten gehad hebt?

Nee vanaf 18de had ik geen internet tot 15 juli

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Cgurler, ik heb meteen een vergoeding voor je in het systeem gezet! Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana

Ik zie in de app factuur van juli er al instaan maar zonder compensatie en ik had ook 2 simkaarten gekocht die zijn ook niet verrekend?

Reputatie 7
Badge +9

De vergoeding is deze maand ingediend @Cgurler, bij een volgende factuur (volgende maand) zul je dit allemaal terugzien. 

Reageer