Skip to main content
Beantwoord

Al een maand zonder internet

  • 12 July 2024
  • 3 reacties
  • 47 Bekeken

Ik zit nu al sinds 13 juni zonder internet+ tv aansluiting. Op 14 juni is er een monteur geweest die heeft vastgesteld dat het probleem in de verdeelkast (buiten in de wijk) zit. Dit probleem zou VolkerWessels (VW) moeten oplossen.  Hij zou toen een ticket laten aanmaken door Odido's backoffice om de opdracht te geven aan VW om het probleem op te lossen. Nu zijn we een maand verder en Odido en VW heb ik bijna dagelijks aan de telefoon om een statusupdate te vragen maar er gebeurt nog steeds niks. Odido geeft aan dit meermaals dmv tickets door te hebben gegeven aan VW, maar VW geeft aan nog steeds geen ticket te hebben ontvangen. Dus ze zijn al een maand op elkaar aan het wachten. 
En wij moeten als klant maar tv kijken/ thuiswerken en internetten met een onstabiele hotspot verbinding die wekelijks afloopt. Hoe moeilijk is het om als provider zijnde contact te leggen met VW om erachter te komen waardoor deze tickets steeds niet aankomen.  Ook komt het vaker voor dat Odido personeel aangeeft het uit te zoeken en mij zullen terugbellen maar dat deze afspraken niet worden nagekomen. Hoelang moeten wij nog wachten?

Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt met een provider.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @rademakerDJ, ik begrijp je reactie volkomen! Ik had je ook graag een ander antwoord gegeven, maar het is nog in behandeling bij onze technische dienst en de externe netwerkbeheerder. Als ik het op een of andere manier zelf had kunnen oplossen, had ik dit zeker gedaan. Ik vertel natuurlijk graag alleen goed nieuws aan je, maar dit is niet altijd mogelijk. Het wordt echt zo snel mogelijk opgelost. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

Hoi @rademakerDJ, ik begrijp je reactie volkomen! Ik had je ook graag een ander antwoord gegeven, maar het is nog in behandeling bij onze technische dienst en de externe netwerkbeheerder. Als ik het op een of andere manier zelf had kunnen oplossen, had ik dit zeker gedaan. Ik vertel natuurlijk graag alleen goed nieuws aan je, maar dit is niet altijd mogelijk. Het wordt echt zo snel mogelijk opgelost. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

Inmiddels zijn we weer een maand verder en zit ik nog steeds zonder internet. De 4g router die Odido heeft toegestuurd is natuurlijk al beter dan die tijdelijke hotspots.
Volgens VolkerWessels komt er geen signaal binnen door een kabelbreuk in de buurt. Dit is eind juli al geconstateerd. 
Tot op heden krijg ik geen informatie over de status van mijn glasvezel verbinding. De situatie lijkt uitzichtloos. Wanneer ga ik eindelijk weer gebruik kunnen maken van de diensten?!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @rademakerDJ, de laatste update is van de 15e, er is een voedingschade gedetecteerd en dit moet VWT oplossen inderdaad. We hebben het doorgezet en wachten nu op een update vanuit VWT. 

Reageer