Beantwoord

Al drie dagen geen internet regio Den Haag

  • 13 December 2023
  • 3 reacties
  • 382 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste,

Na meermaals uit en aanzetten van modems en andere apparaten, checken van de bekabeling ed nog steeds geen internet in de regio Den Haag. Is er een storing bekend? Ik hoor het graag!

icon

Beste antwoord door ItsNaud 14 December 2023, 11:12

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5

Hoi @Ra095,

Wat vervelend dat je last hebt van internet problemen. Er is geen algemene storing bekend in regio Den Haag zie:

In bovenstaand artikel staan ook tips bij internet problemen, wellicht dat je die nog kunt volgen. Heb je daarnaast in je profiel je klantnummer ingevoerd? Een moderator kan dan direct in je gegevens kijken en gerichter helpen. Een andere optie is om te bellen met de klantenservice.

Ha Noud, 

Stappen uit het artikel meermaals gevolgd, ook klantnummer ingevuld op het profiel. Het lampje op het huawei device brand nog steeds rood, geen internet volgens de wifi router. Ik hoor graag hoe nu verder

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Ra095, geen zorgen! Ik heb het meteen doorgezet naar onze technische afdeling. Er wordt vervolgens zo snel mogelijk contact met je opgenomen per e-mail. Als je dit in de gaten houdt, komt het helemaal goed! 

 

Om je uit de brand te helpen kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet!

Groetjes, Ishana

Reageer