Skip to main content

Al drie dagen geen internet (PON) en geen oplossing

  • March 3, 2023
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Sinds 1 maart geen internet. Gemeld en een voucher gekregen voor 4G maar vandaag bleek de storing helemaal niet doorgegeven te zijn en gaat nogmaals de termijn van 5 werkdagen = 7 dagen lopen! 

Sinds de overgang op het PON netwerk van T-mobile afgelopen maand niets dan ellende. Eerst vaste telefoon die het niet doet. Daarna wifi onstabiel. En nu helemaal geen internet meer. Klantenservice krijgt van jullie geen mogelijkheden te versnellen ondanks de overduidelijke fout van de eerste medewerker. 

Klaar mee, inmiddels opgezegd. Inclusief de mobile abonnementen. 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+17
  • Community Manager
  • 11077 reacties
  • March 7, 2023

Dit topic is gesloten.