Hallo,
Afgelopen maandag stopte het internet met werken rond 8.30 uur. Ik heb direct de klantenservice gebeld en die zagen dat meer verbinden verbroken waren en hebben de storing gemeld. Dat kon een dag duren maar zou snel opgepakt worden omdat het meer klanten betrof.
die middag weer gebeld en toen kreeg ik te horen dat het 1 of 2 werkdagen zou duren en dat ik woensdag maar moest bellen als het dan niet werkte. Van deze medewerker kreeg ik gelukkig u limited vouchers voor een hotspot.
Dinsdag kreeg ik een mailtje ‘we zijn je niet vergeten’ maar geen inhoudelijke terugkoppeling of verwachtte termijn.
toen woensdag middag de verbinding nog niet werkte heb ik maar weer gebeld. Daar zei de medewerker dat er net 5 minuten daarvoor een bericht was geplaatst dat er een stoorzender op de lijn zat. Iets wat toch makkelijk op te lossen moet zijn lijkt me.
Maar helaas ook donderdag geen verbetering dus vrijdagochtend (vandaag) maar weer gebeld. Weer geen nieuwe update maar nog steeds de melding van een stoorzender op het netwerk. Hoe lang duurt zoiets dan? Ik zou denken sluit de helft van de verbindingen af en kijk of het dan weer werkt. Ja, mooi dan zit de fout in de andere helft, nee, mooi dan zit de fout in deze helft. Na 15 keer dit doen heb je 2^15 is 32768 aansluitingen gecheckt.
Hoe lang gaat dit nog duren?!?