al de hele week geen diensten, communicatie blijft uit

  • 12 April 2024
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

Afgelopen maandag stopte het internet met werken rond 8.30 uur. Ik heb direct de klantenservice gebeld en die zagen dat meer verbinden verbroken waren en hebben de storing gemeld. Dat kon een dag duren maar zou snel opgepakt worden omdat het meer klanten betrof. 
die middag weer gebeld en toen kreeg ik te horen dat het 1 of 2 werkdagen zou duren en dat ik woensdag maar moest bellen als het dan niet werkte. Van deze medewerker kreeg ik gelukkig u limited vouchers voor een hotspot. 
Dinsdag kreeg ik een mailtje ‘we zijn je niet vergeten’ maar geen inhoudelijke terugkoppeling of verwachtte termijn. 
toen woensdag middag de verbinding nog niet werkte heb ik maar weer gebeld. Daar zei de medewerker dat er net 5 minuten daarvoor een bericht was geplaatst dat er een stoorzender op de lijn zat. Iets wat toch makkelijk op te lossen moet zijn lijkt me. 
Maar helaas ook donderdag geen verbetering dus vrijdagochtend (vandaag) maar weer gebeld. Weer geen nieuwe update maar nog steeds de melding van een stoorzender op het netwerk. Hoe lang duurt zoiets dan? Ik zou denken sluit de helft van de verbindingen af en kijk of het dan weer werkt. Ja, mooi dan zit de fout in de andere helft, nee, mooi dan zit de fout in deze helft. Na 15 keer dit doen heb je 2^15 is 32768 aansluitingen gecheckt.

Hoe lang gaat dit nog duren?!?

Tommie van Odido 17 dagen geleden

Hoi @Remco28, welkom op onze Community!

Goed dat je hier een topic over gestart bent. Ik had je graag iets anders willen vertellen maar dat kan ik niet. Er lijkt hier sprake te zijn van een stoorzender (zoals je al gehoord hebt) in het netwerk, waardoor jij en andere klanten in de regio problemen ervaren met onze diensten. Deze stoorzender is nog niet gevonden, de volgende update volgt wanneer deze opgespoord is. Wij proberen deze stoorzenders uiteraard zo snel mogelijk op te sporen, maar houd er rekening mee dat het oplossen van deze problematiek in sommige gevallen meer dan 5 dagen kan duren.we doen onze best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Remco28, welkom op onze Community!

Goed dat je hier een topic over gestart bent. Ik had je graag iets anders willen vertellen maar dat kan ik niet. Er lijkt hier sprake te zijn van een stoorzender (zoals je al gehoord hebt) in het netwerk, waardoor jij en andere klanten in de regio problemen ervaren met onze diensten. Deze stoorzender is nog niet gevonden, de volgende update volgt wanneer deze opgespoord is. Wij proberen deze stoorzenders uiteraard zo snel mogelijk op te sporen, maar houd er rekening mee dat het oplossen van deze problematiek in sommige gevallen meer dan 5 dagen kan duren.we doen onze best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Reageer