Skip to main content

Ik ben benieuwd of iemand onderstaand probleem ook heeft ervaren.

Lost van het feit dat ik nog geen maand klant ben bij Odido met mijn glasvezelverbinding.

Sinds vorige week werkt mijn internet niet meer:

  • Alles is op afstand uitgemeten, er werd geen data doorgegeven
  • Probleem ligt buiten huis
  • Monteur gepland, die veranderd wat in de wijkcentrale + reset op mijn mode
  • Alles lijkt te werken!?!
  • Nog geen 5 minuten nadat de monteur weg is, is het weer feest - geen internet.
  • ONT brand groen
  • Lampjes LAN + INTERNET knipperen als een gek
  • WIFI is er, maar kan geen ip adres ophalen
  • Weer gebeld, ze kunnen niet meer zien dat het modem aanstaat dus uitlezen gaat niet
  • Nu weer een monteur die gaat kijken, buitenshuis, gaat wel 4 dagen duren.

Los van het feit dat dit natuurlijk veel te lang duurt, zie ik ook veel topics oer de T56 die niet werkt?

Heeft iemand hier ervaring mee of soortgelijke problemen gehad?

 

Welkom op onze community! @michieT 

Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Mijn oprechte excuses voor deze ervaring en dat wij dit nog niet hebben opgelost. Ik help je natuurlijk graag verder om dit te realiseren! 

Ik ben direct het systeem ingedoken en zie dat er opnieuw een ticket is aangemaakt naar onze technische dienst. Zij zijn druk bezig jouw verbinding te onderzoeken.

Ik heb meteen een bericht gestuurd met de vraag wat de status hiervan is. Zodra ik een reactie terug heb, laat ik dit ook aan jou weten. 

In de tussentijd wil ik natuurlijk niet dat je geheel zonder internet zit. Misschien val ik in de herhaling, maar maak je al gebruik van een Unlimited vouchercode? Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik deze gelijk naar je toesturen. Je kunt dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Laat je het mij weten als je hier gebruik van wil maken? Dan stuur ik de code gelijk naar je toe!


Geen reactie ontvangen? @Teresa van Odido 

 

ik heb inmiddels maandag een monteur die langs komt - ik vermoed dat de T56 modem gewoon kapot is. ONT geeft groen en internet, zodra ik m’n modem aanzet is internet bolletje rood - doe ik een reset lijkt het te werken maar geen internet…

 

dit blijft zich herhale, ik hoop dat de monteur maandag een modem mee heeft.

ik heb geen simkaart van Odido, gezien mijn huidige ervaring komt deze er ook nog niet…

 

gr. michiel


Hoi @michieT, ik zie de afspraak erin staan! We kunnen achteraf kijken naar een compensatie voor je, dan weten we hoe lang het heeft geduurd. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooi weekend! Groetjes, Ishana


Reageer