Ben 2 weken klant bij Odido.
Vorige week Maandag was er de landelijke storing. Lag hij er 1 dag uit.
Vorige week woensdag einde dag ging hij er weer uit. Sindsdien ligt hij er uit.
Donderdag komt er een monteur langs die zegt dat hij niks kan doen omdat het een probleem in de centrale is. Er is een “ticket” doorgezet.
Vrijdag komt het internet op voor 5 minuten en gaat er terug uit. Opnieuw wordt er een ticket aangemaakt. Feedback nieuwe T-Mobile TV
Vandaag vertelt Odido me om KPN netwerk te bellen omdat zij het ticket moeten uitvoeren. KPN Netwerk gebeld, en die zeggen me dat er geen ticket is. Daarna Odido gebeld, waarbij de medewerker het opnieuw doorzet naar de “backend”.
Ik ben ten einde raad. De medewerkers zijn allemaal vriendelijk, maar we komen niet verder dan het doorzetten naar de backend. Van de “back-end” hoor ik niks. Geen communicatie over wat wel of niet in de achtergrond gebeurd.
Is dit normaal voor Odido? Ik zit nu vast aan een jaar contract, maar kan zo niet van huis uit werken. Het weekje gratis mobiel internet zou mooi zijn mocht de verbinding goed zijn.