Skip to main content

Sinds woensdagmiddag geen internet, monteur van guidion gister eind middag langs geweest en geconstateerd dat er iets met de lijn aan de hand is (het ledje FO brand niet en status led is oranje) nu terug gezet naar Odido. Net gebeld met Odido en er wordt gezegd dat het bij de backoffice ligt en dat het 3 dagen kan duren voordat het wordt opgepakt en dan pas wordt doorgezet nar KPN.

Ik kan niet begrijpen dat het zolang moet duren, 2 werkende thuis, dit kan toch niet. Ik vind dit echt geen service. Iemand een idee om dit met spoed op te laten pakken zodat wij vandaag nog gewoon kunnen werken?

Gr.

Martin

De doorlooptijd is helaas een feit. Wel kan Odido je voor de tussentijd een unlimited data voucher beschikbaar stellen voor een Ben of Odido simkaart .

De doorlooptijd is helaas een feit. Wel kan Odido je voor de tussentijd een unlimited data voucher beschikbaar stellen voor een Ben of Odido simkaart .

Eric, het kan wel een feit zijn, maar dan blijft het schandalig dat je bij elkaar meer dan 5 dagen moet wachten voordat je weer wordt aangesloten, daarbij is het volgens de monteur van Guidion een fout van KPN die in de wijk kast een verkeerde kabel hebben verwijderd uit de patch panel, of dat er tegen aan gestoten is bij andere werkzaamheden. Heb in 2 jaar tijd nooit dit soort problemen gehad. Het zou wettelijk verplicht moeten worden om dit soort problemen binnen 1 werkdag op te moeten lossen.

Hi @m4rt1n0, je bent niet de enige die zou willen dat we dit in één dag kunnen oplossen voor de klanten. We hanteren nu eenmaal een standaardverwerkingstijd van 5 werkdagen, gelukkig wordt dit meestal sneller opgepakt. De onderaannemer dient het dan ook binnen 3 werkdagen op te pakken. Het ticket ligt al bij onze techneuten, het zal dus niet lang meer duren voordat KPN NetwerkNL dit voor je oppakt!

Hi @m4rt1n0, je bent niet de enige die zou willen dat we dit in één dag kunnen oplossen voor de klanten. We hanteren nu eenmaal een standaardverwerkingstijd van 5 werkdagen, gelukkig wordt dit meestal sneller opgepakt. De onderaannemer dient het dan ook binnen 3 werkdagen op te pakken. Het ticket ligt al bij onze techneuten, het zal dus niet lang meer duren voordat KPN NetwerkNL dit voor je oppakt!

Hoi Tommie, in deze moderne tijd waar mensen ook thuis werken kan dit gewoon niet meer, ik werk zelf ook in de ict en kan klanten niet verkopen tja 5 werkdagen dan bent u de eerste. Maar ja het blijkt dus van wel. Maar we wachten wel weer af. Hopelijk kan ik morgen (ja op zaterdag) gewoon weer thuis werken. Oja werkt kpn ook in het weekend?

gr.

martin

Hey @m4rt1n0, daar ben ik het helemaal mee eens! Echter is het nu nog niet het geval jammer genoeg. KPN NetwerkNL werkt ook in het weekend. 

Tommie, bedankt voor het begrip, maar ik zou vouchers voor unlimited krijgen 3x voor mobiel maar heb niets ontvangen….

Ik heb je direct drie vouchercodes opgestuurd in een privébericht! @m4rt1n0 

Ik heb je direct drie vouchercodes opgestuurd in een privébericht! @m4rt1n0 

Tommy toch nog een vraag, ligt het nu al bij KPN met Je referentienummer is: 66587259 ?

Bedankt voor de vouchers, kids zijn er blij mee.

@m4rt1n0 het ligt nu bij onze Back Office, zij moeten KPN NetwerkNL voor je aansturen!

@m4rt1n0 het ligt nu bij onze Back Office, zij moeten KPN NetwerkNL voor je aansturen!

En dat duurt dan nog tot 5 werkdagen ?

Eric, het kan wel een feit zijn, maar dan blijft het schandalig dat je bij elkaar meer dan 5 dagen moet wachten voordat je weer wordt aangesloten, daarbij is het volgens de monteur van Guidion een fout van KPN die in de wijk kast een verkeerde kabel hebben verwijderd uit de patch panel, of dat er tegen aan gestoten is bij andere werkzaamheden. Heb in 2 jaar tijd nooit dit soort problemen gehad. Het zou wettelijk verplicht moeten worden om dit soort problemen binnen 1 werkdag op te moeten lossen.

Je hebt hier te maken met consumenten SLA's. Als je in de zakelijke markt gaat shoppen dan vindt je wel SLA' van 8 uur. Maar daar hangt ook een ander prijskaartje aan.

Hoi @m4rt1n0, ik heb het direct nagekeken! Het is op dit moment in behandeling bij de netwerkbeheerder. Je zult dan ook zo snel mogelijk gecontacteerd worden voor een afspraak. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

Hoi @m4rt1n0, ik heb het direct nagekeken! Het is op dit moment in behandeling bij de netwerkbeheerder. Je zult dan ook zo snel mogelijk gecontacteerd worden voor een afspraak. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

Dank voor je bericht, waar ik van baal is dat waarschijnlijk door een fout van kpn in de wijk kast ik nu tot woensdag middag moet wachten tot ik weer prik heb, dat betekend een week geen internet. Dan zit je vanaf maandag met thuiswerken. Is er van jullie uit totaal geen druk te zetten dat het eerder wordt uitgevoerd.

Hi @m4rt1n0, ik snap je zeker! Ik wil niet in herhaling vallen, maar we zijn afhankelijk van verwerkingstijden. In dit geval dienen we nu te wachten tot de beheerder het oplost, druk erachter zetten is in dit geval niet mogelijk of toegestaan. Wij dienen de actie vanuit de beheerder binnen de procedure af te wachten. Het is natuurlijk niet ideaal maar gelukkig kan je in de tussentijd nog even vooruit met de vouchers!

Gaat lekker zo, afspraak met KPN vandaag tussen 12:00 en 17:00 uur en gewoon niet komen opdagen. Hoe lang moet ik nog zonder blijven zitten ????? Ben er nu echt klaar mee.

Hey @m4rt1n0, ik ben meteen voor je gaan kijken en de monteur van KPN NetwerkNL geeft aan dat er niemand thuis was. Ik heb ze verzocht om spoedig een nieuwe afspraak in te plannen. 

Hey @m4rt1n0, ik ben meteen voor je gaan kijken en de monteur van KPN NetwerkNL geeft aan dat er niemand thuis was. Ik heb ze verzocht om spoedig een nieuwe afspraak in te plannen. 

Te gek voor woorden, was gewoon de gehele middag thuis. Tot op heden nog niets vernomen van KPN. 

Inmiddels vanmorgen contact gehad met KPN, we gaan maandag een herkansing doen tussen 8 en 12. Hopelijk dan wel opgelost.

Reageer