Beste Odido,
Nadat we in maart zijn overgestapt naar Odido hebben we eigenlijk vanaf het begin problemen ervaren met de verbinding. De beloofde snelheden worden sowieso niet gehaald, ondanks eigen aangekochte bekabeling waardoor dit wel mogelijk zou moeten zijn. We hebben via de klantenservice uiteindelijk een acces point ontvangen waardoor het werkbaarder was maar helemaal tevreden zijn we jammer genoeg nooit geweest. Er zijn altijd veel haperingen geweest in de verbinding en de afgelopen maanden is het ‘s avonds een groot drama om stabiel internet te ervaren.
Dat is tot daar aan toe en hebben we maar geaccepteerd echter hebben wij sinds vorige week vrijdag vrijwel geen internetverbinding. Maandag en dinsdag konden we overdag af en toe op de wifi komen maar ‘s’avonds was er niets mogelijk. Aangezien Odido tv klaarblijkelijk alleen via de wifi verbinding van Odido werkt kan ik met mijn 5g hotspot geen tv kijken via de app. Sinds woensdag kunnen wij helemaal niets met het internet. Aangezien ik thuis werk is dit erg vervelend. Ik heb hierover meermaals gechat, en gisteren heb ik gebeld. Er werd aangegeven dat er ongeveer 130 mensen in de regio hier hetzelfde probleem hebben maar de medewerkster vertelde dat ze niet wist wanneer het opgelost werd. Op de website staat verder geen storing vermeldt. Tevens heeft het telefoongesprek met de klantenservice er niet voor gezorgd dat ik wijzer ben geworden over de te verwachten duur van dit probleem. Het is inmiddels bijna 7 dagen dat wij geen gebruik kunnen maken van jullie services. Dan is het fijn dat er “gratis” vouchers aangeboden worden maar doordat ik al een unlimited telefoon abonnement heb was dit geen optie. Zodra ik het huis verlaat (en mijn telefoon en dus de 5g hotspot meeneem) kan de rest van het gezin nu niets. Ik krijg het idee dat niemand weet wat er nou aan de hand is en dat het zoeken naar een oplossing geen prioriteit heeft.
Graag verneem ik wat wij kunnen verwachten en hoe snel men verwacht dit op te kunnen lossen.