Geen internet sinds vrijdag 11:00 (30 april) . Klantenservice op vrijdag gebeld en uitgelegd dat dit probleem hoogstwaarschijnlijk buiten ligt, resetten kastjes etc heeft niet geholpen,
Kabels heb ik niet aangeraakt, geheel was nog geen maand geleden geinstalleerd door Guideon nadat we gedwongen over moesten van DSL naar glas.
Op zaterdag pas een email gehad voor afspraak met Guideon (waarom niet direct op vrijdag?).
Die is maandag 3 mei langs geweest (eerstvolgende mogelijkheid) , en vrij snel weer vertrokken, kon het probleem niet oplossen.
Probleem zou ge-escaleerd worden naar KPN.
Huidige status, dag later op dinsdagmiddag heeft KPN nog geen werkorder gehad van T-mobile (waarom niet direct maandag?).
Ik mis het urgentiegevoel bij Tmobile volledig. Ik zit inmiddels al 5 dagen zonder internet, terwijl thuiswerken de norm is. Als zoethoudertje mag ik ‘gratis’ hotspotten, maar het bereik in mijn woning met 4G is zo slecht dat hotspot vrijwel onbruikbaar is. Videobellen/teams/webex is onmogelijk op deze manier.
Graag aktie vanuit T-mobile!