Sinds 4 dagen een heel erg traag internet en wifi .
Modem al van de stroom gehaald en na 10 minuten weer aangezet , maar geen resultaat
Sinds 4 dagen een heel erg traag internet en wifi .
Modem al van de stroom gehaald en na 10 minuten weer aangezet , maar geen resultaat
Hi
Werkte dit vroeger altijd wel goed?
Is je modem wel nog gewoon goed bereikbaar dus op een vrije plaats met zo min mogelijk apparatuur in de buurt en niet achter kasten of muren?
Welke modem heb je? Heb je ook al geprobeerd via een wifi analyser app een rustige kanaal kiezen?
Alles werkte perfect dus er is helemaal niks verander .
De analyser hoe gebruik ik die
Welke modem heb je? En je kan gewoon vanaf je telefoon in je app store zoeken naar wifi analyser
Hyawei Modem
en welke analyzer moet ik gebruiken
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.farproc.wifi.analyzer
Kanaal 1,6 of 11 kun je het beste gebruiken.
Het kanaal kan je makkelijk aanpassen in je MY T-mobile thuis, kijk maar met welke het beter gaat.
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.