Skip to main content

Sinds 4 dagen een heel erg traag internet en wifi .

Modem al van de stroom gehaald en na 10 minuten weer aangezet , maar geen resultaat

 

Hi@Jurgen Cruts 

Werkte dit vroeger altijd wel goed?

Is je modem wel nog gewoon goed bereikbaar dus op een vrije plaats met zo min mogelijk apparatuur in de buurt en niet achter kasten of muren?

Welke modem heb je? Heb je ook al geprobeerd via een wifi analyser app een rustige kanaal kiezen?

 


Alles werkte perfect  dus er is helemaal niks verander .

De analyser hoe gebruik ik die 


@Jurgen Cruts 

Welke modem heb je? En je kan gewoon vanaf je telefoon in je app store zoeken naar wifi analyser


Hyawei Modem 

en welke analyzer moet ik gebruiken

 


https://play.google.com/store/apps/details?id=com.farproc.wifi.analyzer

Kanaal 1,6 of 11 kun je het beste gebruiken.

Het kanaal kan je makkelijk aanpassen in je MY T-mobile thuis, kijk maar met welke het beter gaat.

 


Hi @Jurgen Cruts, daar gaan we wat aan doen! Ervaar je alleen problemen met je Wifi verbinding of ook bekabeld? Als dit laatste het geval is zou je dan eens een fabrieksreset van de modem willen proberen? Dit kan je doen door het kleine ‘FR’ of ‘Reset’ knopje een aantal seconden in te drukken met een tandenstoker of paperclip todat je alle lampjes ziet branden. Daarna gaat de modem opnieuw alle instellingen ophalen. 


Reageer