Skip to main content

Naar aanleiding van Case# 66714895 neem ik contact met u op.

In september heb ik mijn verhuisdatum doorgegeven voor mijn nieuwe adres met de verwachting daar op 23 oktober 2023 te wonen. Helaas, na een mislukte monteursafspraak op 26 oktober waarbij een Guidion-monteur een kabelbreuk constateerde, kon het internet niet worden geïnstalleerd. Ondanks drie bezoeken van KPN-monteurs om het probleem op te lossen is er na langer dan een maand nog steeds geen internet op mijn adres. De situatie begint erg frustrerend te worden, vooral omdat er geen duidelijkheid is over wanneer het opgelost zal worden en er constant naar externe partijen wordt verwezen. Daarnaast is er nauwelijks bereik in mijn woning waardoor de vouchers die jullie aanbieden als tijdelijke oplossing geen uitkomst bieden.

Ik wil dit probleem opnieuw onder de aandacht brengen en dring er bij jullie op aan om dit te escaleren en spoed achter de oplossing te zetten. Ik begrijp dat externe partijen nodig zijn, maar als mijn dienstverlener verwacht ik dat Odido verantwoordelijkheid neemt en de derde partijen effectief aanstuurt. Bovendien zou ik graag een passende compensatie ontvangen voor de tijd dat ik geen internet heb gehad. Indien het oplossen van het probleem nog geruime tijd in beslag neemt verzoek ik vriendelijk om een alternatieve tijdelijke oplossing te overwegen.

Ik hoop dat de urgentie van dit probleem duidelijk is en vertrouw erop dat de nodige stappen van jullie kant worden genomen.

@burakcem verantwoordelijkheid nemen ze niet. Ze gaan straks wapperen met vouchers met unlimited internet op je mobiel om je blij te houden. En vervolgens gebeurt er niks. Respect dat je het 35 dagen vol hebt gehouden. Ik zit nu 2 weken diep en heb het vandaag geannuleerd. Weg met Odido, ze doen geen reet en wijzen alleen naar de onderaannemers. Die vervolgens ook geen reet doen.

Ik hoop dat t snel bij u is opgelost

Echt, 35 dagen! Ik had het conrtact gelijk laten ontbinden en naar KPN gegaan. Duurder maar geen gezeur en werkt altijd.

Zie https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/nieuwe-telecomprovider-odido-reageert-op-klachtenstroom

Vrouw die net een media training heeft gehad van Odido, niet eens weet hoe je glasvezel schrijft en doet  net zoals Rutte blah blah verhaal.

@b0rg  Oh dat ga ik vanavond nog eens checken. Het verbaast mij eigenlijk ook gewoon niet meer.

Odido is ook nog zeker niet van mij af. Hoeveel tijd ze mij hebben ontnomen. Dat laat ik niet zomaar gebeuren 

Hey @burakcem, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik heb een blik geworpen op jouw dossier en zie inderdaad dat dit niet geheel vlekkeloos verloopt. Het probleem lijkt erg diep te zitten en KPN NetwerkNL is de enige die dit op kan lossen. Op dit moment kan ik niks doen om dit proces te versnellen, gelukkig is er vandaag alweer een afspraak met je ingepland. Uiteraard zullen we na de tijd samen gaan kijken naar een passende vergoeding. Excuses voor het ongemakt! 

Hey @burakcem, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik heb een blik geworpen op jouw dossier en zie inderdaad dat dit niet geheel vlekkeloos verloopt. Het probleem lijkt erg diep te zitten en KPN NetwerkNL is de enige die dit op kan lossen. Op dit moment kan ik niks doen om dit proces te versnellen, gelukkig is er vandaag alweer een afspraak met je ingepland. Uiteraard zullen we na de tijd samen gaan kijken naar een passende vergoeding. Excuses voor het ongemakt! 

Hi Tommie, het blijkt dat KPN Netwerk NL al twee weken aan het wachten was op een bouwtekening, maar dat die nooit was aangevraagd. Toen ik KPN zelf benaderde vanochtend heeft een dame mij binnen wel geteld 3 minuten kunnen helpen en de bouwtekening opgevraagd en ontvangen. Dit had Odido makkelijk kunnen voorkomen door zelf ook contact op te nemen met KPN en te vragen naar de status of samen met KPN door de ticket te lopen. Erg slechte service van zowel Odido als KPN (op de dame die ik vandaag heb gesproken na. Zij was geweldig). Hopelijk wordt het probleem daadwerkelijk opgelost die vandaag is ingepland, maar daar ben ik ook vrij sceptisch over aangezien de vier voorgaande monteurs het probleem ook niet wisten op te lossen. 

Ik hoop inderdaad dat er een vergoeding komt voor de tijd waarbij ik geen internet had. Wat ik mij wel afvraag is wat een passende vergoeding inhoud in gevallen als de mijne. Zou je daar wat meer over kunnen vertellen? 

Hey @burakcem, de klantenservice of ik kunnen zelf geen contact opnemen met KPN NetwerkNL. Dit verloopt volledig via het ticket wat bij ons open staat. 

Wij houden ons aan de wettelijke compensatieregling. Wij zullen de dagen dat je zonder internet hebt gezeten voor je vergoeden.

Reageer