Naar aanleiding van Case# 66714895 neem ik contact met u op.
In september heb ik mijn verhuisdatum doorgegeven voor mijn nieuwe adres met de verwachting daar op 23 oktober 2023 te wonen. Helaas, na een mislukte monteursafspraak op 26 oktober waarbij een Guidion-monteur een kabelbreuk constateerde, kon het internet niet worden geïnstalleerd. Ondanks drie bezoeken van KPN-monteurs om het probleem op te lossen is er na langer dan een maand nog steeds geen internet op mijn adres. De situatie begint erg frustrerend te worden, vooral omdat er geen duidelijkheid is over wanneer het opgelost zal worden en er constant naar externe partijen wordt verwezen. Daarnaast is er nauwelijks bereik in mijn woning waardoor de vouchers die jullie aanbieden als tijdelijke oplossing geen uitkomst bieden.
Ik wil dit probleem opnieuw onder de aandacht brengen en dring er bij jullie op aan om dit te escaleren en spoed achter de oplossing te zetten. Ik begrijp dat externe partijen nodig zijn, maar als mijn dienstverlener verwacht ik dat Odido verantwoordelijkheid neemt en de derde partijen effectief aanstuurt. Bovendien zou ik graag een passende compensatie ontvangen voor de tijd dat ik geen internet heb gehad. Indien het oplossen van het probleem nog geruime tijd in beslag neemt verzoek ik vriendelijk om een alternatieve tijdelijke oplossing te overwegen.
Ik hoop dat de urgentie van dit probleem duidelijk is en vertrouw erop dat de nodige stappen van jullie kant worden genomen.