Sinds 25 juni heb ik een glasvezelaansluiting van T-mobile. Ik heb daar tot nu toe welgeteld 4 volle dagen gebruik van kunnen maken. In eerste instantie deed het internet het niet omdat Volker Wessels iets niet goed had aangesloten in de centrale. Na een aantal dagen werkte het signaal voor 4 dagen waarna het internet het weer niet deed. Nu werd ik door de klantenservice in eerste instantie verwezen naar Gideon die mij pas 2 weken later zou kunnen helpen. Toch maar even teruggebeld met T-mobile een aantal dagen later om te kijken of dit niet iets sneller zou kunnen. Ik zou op een spoedlijst worden gezet en snel teruggebeld worden + een voucher krijgen voor 4G. Vouchercode werkte, dus dat was prettig omdat we iig wat internet hadden zo. Na een dag of 10 maar weer teruggebeld met de klantenservice omdat er van spoed weinig sprake meer was. Toe werd mij gezegd dat ik niet naar Gideon verwezen had moeten worden omdat Volker Wessels iets niet goed had aangesloten in de centrale (wat ze toch al opgelost hadden?). Er werd mij ook verteld dat ik opnieuw 2 weken zou moeten wachten voordat dit hersteld zou kunnen worden. Ik zou wel weer een voucher code krijgen. Die heb ik gehad, maar werkte niet. Een dag later bel ik terug en er werd me verteld dat de code inderdaad niet werkt omdat er een storing is en men weet niet hoelang dat duurt. Daarbij was het goed dat ik terugbelde omdat de ticket die was aangemaakt om Volker Wessels aan te sturen weer teruggestuurd was omdat ze niet benodigde gegevens hadden….Had ik dus niet gebeld dan had het dus nog langer geduurd….
Nu zit ik dus naar alle waarschijnlijkheid tot eind juli/begin augustus zonder vast internet en heb ik nu ook geen mobiel internet. Nu veel mensen, zo ook ik, veel thuiswerken en ook moeten videobellen, is dit uitermate vervelend. Dat je daarbij ook 6x moet bellen met de klantenservice die je verschillende berichten geeft is ook niet echt handig. Kan mijn probleem niet wat sneller worden verholpen? Dit kan toch niet de bedoeling zijn zo?