Ik heb sinds 15 september geen signaal meer op mijn glasvezelverbinding van TMobile (FO link lampje brandt niet).
Na contact met TMobile is de conclusie getrokken dat er een monteur van Guidion langs moet komen, deze kon pas bijna 2 weken later!!! komen (dit was dus gistreren 26 september).
De monteur is geweest en inderdaad de conclusie getrokken dat het wel in het netwerk moest zitten, dus de monteur naar de wijkkast. Kreeg de monteur de wijkkast niet open…..
Dus nu bijna al 2 weken zonder internet, gisteren wederom gebeld met de klantenservice van TMobile en wederom slecht te woord gestaan. Ze zouden me doorverbinden met de klantenservice van KPN netwerk om een afspraak te maken. Hier heb ik ruim 45 minuten in de wacht gestaan en toen heb ik het maar opgegeven.
Al met al ben ik ZEER ontevreden met de slechte service vanuit TMobile en sta ik op het punt het abbonementsgeld van afgelopen maand zelf via de bank maar terug te vorderen.
Wie kan mij helpen ik ben inmiddels echt ten einde raad.