Skip to main content

Goedemorgen,

ik heb al 2 volle dagen geen internetsignaal meer op glasvezel in Beverwijk, Laan van Blois. Telefonisch 2 keer gebeld, maar ze kunnen geen update geven. Hoe lang gaat het nog duren?

Hallo @GinoGraaf 

Als er sprake is van een storing dan kan je de status volgen in je Odido account bij meer onder storingen.

Welke lampjes branden, knipperen of zijn uit op de mediaconverter en loopt de internetkabel vanaf de mediaconverter naar de WAN poort van je router?

Het is een storing in de wijk en niet bij mij thuis. Op modem is wereldbol rood

Hey @GinoGraaf, welkom op onze Community!

We zijn op dit moment druk bezig om de oorzaak te achterhalen. Onze techneuten zijn samen in onderzoek met de leverancier om het probleem te vinden. Ze monitoren de lijnen voor eventuele fouten om zo snel mogelijk de oorzaak te achterhalen.  

Goedemorgen Tommie,

Inmiddels heb ik nu 3 dagen geen internet meer (en dus ook geen TV). Hoe loopt het onderzoek? Dat moet nu toch wel bekend zijn?

Hey @GinoGraaf, welkom op onze Community!

We zijn op dit moment druk bezig om de oorzaak te achterhalen. Onze techneuten zijn samen in onderzoek met de leverancier om het probleem te vinden. Ze monitoren de lijnen voor eventuele fouten om zo snel mogelijk de oorzaak te achterhalen.  

Goedemorgen Tommie,

Inmiddels heb ik nu 3 dagen geen internet meer (en dus ook geen TV). Hoe loopt het onderzoek? Dat moet nu toch wel bekend zijn?

@GinoGraaf , op dit moment zijn ze het nog aan het onderzoeken. Meer informatie heb ik hier ook niet over jammer genoeg. Ik hoop oprecht dat het snel opgelost wordt! Uiteraard zullen wij de dagen dat je geen internet hebt voor je vergoeden. Dit kan wel pas als het opgelost is.

Zijn der nog problemen in Beverwijk, postcode 1944? Want als dat zo is, stap ik nog niet over naar Odido.

De storing hierboven heeft 3 weken geduurd. Sinds vanochtend ligt internet en tv er opnieuw uit. Weer storing

Dank je wel voor je antwoord maar ik heb echt al 6 weken problemen. Elke avond reset ik hoopvol de modem maar na een half uur krijg ik weer een rood wereldbolletje. 

Reageer