Goedemorgen,
ik heb al 2 volle dagen geen internetsignaal meer op glasvezel in Beverwijk, Laan van Blois. Telefonisch 2 keer gebeld, maar ze kunnen geen update geven. Hoe lang gaat het nog duren?
Goedemorgen,
ik heb al 2 volle dagen geen internetsignaal meer op glasvezel in Beverwijk, Laan van Blois. Telefonisch 2 keer gebeld, maar ze kunnen geen update geven. Hoe lang gaat het nog duren?
Hallo
Als er sprake is van een storing dan kan je de status volgen in je Odido account bij meer onder storingen.
Welke lampjes branden, knipperen of zijn uit op de mediaconverter en loopt de internetkabel vanaf de mediaconverter naar de WAN poort van je router?
Het is een storing in de wijk en niet bij mij thuis. Op modem is wereldbol rood
Hey
We zijn op dit moment druk bezig om de oorzaak te achterhalen. Onze techneuten zijn samen in onderzoek met de leverancier om het probleem te vinden. Ze monitoren de lijnen voor eventuele fouten om zo snel mogelijk de oorzaak te achterhalen.
Goedemorgen Tommie,
Inmiddels heb ik nu 3 dagen geen internet meer (en dus ook geen TV). Hoe loopt het onderzoek? Dat moet nu toch wel bekend zijn?
Hey
We zijn op dit moment druk bezig om de oorzaak te achterhalen. Onze techneuten zijn samen in onderzoek met de leverancier om het probleem te vinden. Ze monitoren de lijnen voor eventuele fouten om zo snel mogelijk de oorzaak te achterhalen.
Goedemorgen Tommie,
Inmiddels heb ik nu 3 dagen geen internet meer (en dus ook geen TV). Hoe loopt het onderzoek? Dat moet nu toch wel bekend zijn?
Zijn der nog problemen in Beverwijk, postcode 1944? Want als dat zo is, stap ik nog niet over naar Odido.
De storing hierboven heeft 3 weken geduurd. Sinds vanochtend ligt internet en tv er opnieuw uit. Weer storing
Dank je wel voor je antwoord maar ik heb echt al 6 weken problemen. Elke avond reset ik hoopvol de modem maar na een half uur krijg ik weer een rood wereldbolletje.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.