Skip to main content

Begin vorig jaar is er in mijn woonwijk begonnen met het aanleggen van glasvezel en op dat moment was er de mogelijkheid om mij hiervoor alvast aan te melden via t-mobile. Deze aanvraag stamt uit september 2021. Inmiddels liggen de kabels al lang in de straten, maar is de aansluiting in mijn woning nog steeds niet gerealiseerd. Ik woon in een appartement waardoor er een hoogwerker bij komt kijken en het net even iets ingewikkelder ligt dan bij laagbouw. Maanden geleden ontving ik een brief om hiervoor een afspraak te maken, dit heb ik gedaan en ervoor gezorgd dat ik de hele dag thuis was. Ze zijn alleen nooit gekomen. Vanaf dat moment werd het onmogelijk om een nieuwe afspraak te regelen en bij het contact met de t-mobile klantenservice wordt er keer op keer een verzoek ingestuurd bij het betreffende bedrijf dat de aanleg regelt, met nul resultaat. 

Tot zo ver vervelend, maar niet onoverkomelijk. Nu heb ik sinds twee weken geen internetverbinding meer, dus weer aan de lijn met de klantenservice. Na veel uitzoekwerk blijkt het dat de dsl lijn op mijn adres is afgesloten omdat er glasvezel beschikbaar is?! Met geen enkele mogelijkheid was hier iets aan te doen, de enige optie was om vouchers te ontvangen voor unlimited mobiel internet of het contract opzeggen. Om toch nog iets te kunnen ben ik akkoord gegaan met de vouchers, maar inmiddels zijn we een week verder en heb ik hier niks meer van vernomen. Het kan toch niet zo zijn dat de betalingen maar doorgaan en er niks geleverd wordt? Wanneer wordt er eindelijk iets gedaan met de glasvezel aansluiting?

Hi @nandavthof welkom op onze Community!

Dit is niet helemaal de bedoeling. De oplevering is vertraagd en je zit in de Copper Phase Out, de datum was hiervan niet opgeschoven. Daarom is DSL afgesloten. Ik ben direct voor je naar onze techneuten gelopen, heb het verhaal uitgelegd. Ze zijn direct voor je aan de slag gegaan. Ik krijg net bericht terug dat je weer online bent en DSL weer actief is. Zou je dit kunnen testen? Hoor het graag!

Hi Tommie,

Bedankt dat je het voor me hebt uitgezocht. Ik ben inderdaad weer online en alles werkt weer. Je bent een held, bedankt!!

@nandavthof heel erg bedankt voor de terugkoppeling.

Ik ben erg blij om te horen dat je weer online bent! Als ik je nog ergens anders mee kan helpen hoor ik het graag.

Reageer