Skip to main content

Beste Odido, 

Graag wil ik van jullie een voorstel ontvangen voor het afkopen van mijn abonnnement voor vast internet.

Kwaliteit is gewoon om te janken en al ik een klacht registreer dat moet ik weet niet wat aan beeldmateriaal aanleveren terwijl jullie het probleem op de community gewoon onderkennen.

Of ik hier een reactie bij wil plaatsen en dan wordt mijn klacht opgepak. Nou ook dat gebeurd niet.

Service en kwaliteit zijn echt bedroevend en eigenliijk ben ik van mening dat ik het contract kostenloos kan opzeggen, maar goed, als ik de automatische incasso stop zet krijg ik een deurwaarder op de stoep. Dit kan ik als consument toch niet winnen.

Mijn kinderen zitten beiden in hun examenjaar en zijn afhankelijk van een knappe internet verbinding om op de Chromebook te kunnen werken maar dat kan 's avonds dus niet.

Wij moeten dus onze telefoons instellen als hotspot!!!

Het is echt te triest voor woorden.

Graag zie ik een redelijk voorstel tegemoet. Ik las ergens op de cummnunity, 100% voor de maand opzegtermijn en 50% voor de nog resterende maanden.

Alvast bedankt.

Hi @MTVerbiest, welkom op onze Community!

Goed dat je hier een topic over geschreven hebt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je op 10 july voor het eerst contact met ons hebt opgenomen hierover. Dit is inderdaad een bekend probleem en kan lang duren voordat het opgelost is. Omdat je al langer dan 30 dagen geleden hierover contact hebt opgenomen kan ik het contract kosteloos voor je ontbinden. Hier zit wel 1 maand opzegtermijn aan vast. Zal ik dat voor je in gang zetten?

Dag Tommie,

Dat is geweldig nieuws, Bedankt!

Zet de opzegging maar direct in gang.

Ik verneem dan graag een einddatum zodat ik weet wanneer het nieuwe abonnement in moet gaan.

Groet Matthijs 

Hey @MTVerbiest, ik kan het contract per direct voor je opzeggen, dan gaat de opzegging morgen in, dus na 24 uur. Of als je zelf een datum hebt kan ik dat ook opgeven als einddatum. 

Dag Tonnie,

Per direct is niet handig.

Dan graag per 20-11-2024 het contract beëindigen.

Groet Matthijs 

Dank voor je snelle reactie @MTVerbiest, ik heb het contract per 20-11-2024 opgezegd. Je ontvangt hier nog een bevestiging van! Ik wil je alvast veel succes wensen bij je nieuwe provider. 

Reageer