Beste Odido,
Graag wil ik van jullie een voorstel ontvangen voor het afkopen van mijn abonnnement voor vast internet.
Kwaliteit is gewoon om te janken en al ik een klacht registreer dat moet ik weet niet wat aan beeldmateriaal aanleveren terwijl jullie het probleem op de community gewoon onderkennen.
Of ik hier een reactie bij wil plaatsen en dan wordt mijn klacht opgepak. Nou ook dat gebeurd niet.
Service en kwaliteit zijn echt bedroevend en eigenliijk ben ik van mening dat ik het contract kostenloos kan opzeggen, maar goed, als ik de automatische incasso stop zet krijg ik een deurwaarder op de stoep. Dit kan ik als consument toch niet winnen.
Mijn kinderen zitten beiden in hun examenjaar en zijn afhankelijk van een knappe internet verbinding om op de Chromebook te kunnen werken maar dat kan 's avonds dus niet.
Wij moeten dus onze telefoons instellen als hotspot!!!
Het is echt te triest voor woorden.
Graag zie ik een redelijk voorstel tegemoet. Ik las ergens op de cummnunity, 100% voor de maand opzegtermijn en 50% voor de nog resterende maanden.
Alvast bedankt.