Skip to main content
Beantwoord

Afgesloten van televisie en internet.

  • 27 August 2024
  • 8 reacties
  • 136 Bekeken

Op vrijdag 23 augustus werd ik plotseling afgesloten van het internet en de televisie. Omdat dit gebeurde vlak voordat ik naar mijn werk moest, heb ik de volgende dag gebeld. Ik kreeg te horen dat ze helaas niets voor mij konden doen en dat er melding van zal worden gemaakt. Ook heb ik aangegeven dat de rekening niet klopte, op 12 mei had ik mijn internet snelheid laten veranderen van 1gb naar 2gb en vanaf dat moment niet meer voor internet betaalde, omdat dit nog steeds in behandeling staat. Na aanleiding dat ik nog steeds op dinsdag 27 augustus nog niks heb gehoord heb ik maar weer eens gebeld. Weer werd ik niet vriendelijk behandeld en werd bevestigd dat ik van buitenaf ben afgesloten en tot donderdag moet wachten.

 

Ik ben deze behandeld niet gewend van de medewerkers, normaal wordt ik altijd correct behandeld. Nu heb ik echt het idee of dat ik als wanbetaler wordt behandeld.

Hi @Rexin, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Dit is inderdaad wel een hele vreemde. Het is niet dat je bent afgesloten maar de order die geplaatst is op 12-06 (van 1 Gb naar 2 Gb) is blijven hangen in het systeem. Het gekke is is dat Internet op dit moment, op een of andere manier, uit je pakket gehaald is, hierdoor betaal je nu ook niet voor Internet. Dit is eigenlijk technisch gezien niet mogelijk. Ik zie dat de klantenservice al een ticket voor onze technische dienst heeft ingeschoten. Hopelijk kunnen zij zien waar dit nu precies mis is gegaan en snel oplossen. Zou je mij op de hoogte willen houden van het proces? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je. Alvast bedankt.


Beste Tommie,

 

Bedankt voor uw reactie.

 

Inmiddels heb ik een e-mail ontvangen waarin staat dat het probleem is opgelost en dat ik weer gebruik kan maken van uw diensten. Echter, ook na het loskoppelen van de stroom blijft het LOS-lampje rood knipperen.

 

Ik zou het op prijs stellen als u mij kunt helpen dit probleem op te lossen.


@Rexin Goed dat je dit gelijk aangeeft. 

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie wel dat de technische dienst het internet weer heeft toegevoegd aan je abonnement. Echter zie ik ook in mijn meting dat je nog geen verbinding hebt. 

Om dit voor je op te lossen heb ik meteen een monteur aangestuurd. Je ontvangt hierover een e-mail met een link om de afspraak in te plannen. 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen? Ik doe het graag!


Beste Teresa,

 

Bedankt voor je hulp.

Ik heb direct een afspraak met een monteur gemaakt. 

Morgen in de ochtend komt er een monteur langs om het probleem hopelijk op te lossen.


@Rexin Heel graag gedaan! 

Laat je mij weten hoe het is gegaan?


Als de monteur morgen is geweest, zal ik u laten weten of het weer werkt.


Beste Tommie en Teresa,

 

Ik schrijf om jullie te informeren dat de monteur zojuist is geweest en gelukkig het probleem heeft opgelost. Vrijdag is er een monteur bij de buitenkast geweest en heeft, zoals hij zei, een lelijke knik in de kabel naar ons huis gemaakt waardoor wij geen verbinding meer hadden.

Ik ben blij dat het probleem nu is opgelost en dat we weer kunnen genieten van onze internetverbinding.

 

Met vriendelijke groet,

Rex.


Fijn om te horen dat het opgelost is @Rexin, alvast een prettig weekend! 


Reageer