Skip to main content

Beste,


We zitten al ruim 12 uur zonder internet; regio Utrecht. Lekker handig met thuiswerken dus. Not.

Er is niets veranderd aan de configuratie thuis; zowel hardware als software niet. Gisteravond nog Netflix gekeken; vanochtend inloggen op werk -ho maar-.

Via de hotspot van je telefoon (daar gaat je bundel) zoeken en dan kom je in de funnel. Allemaal bla-bla en nergens een telefoonnummer. De bla-bla komt neer op:

1.   

Actuele storingen

Geen storing bekend

Er is op dit moment op jouw adres geen storing bekend.

2. Ga naar de community.

 

Wat een hoofdpijn dossier.

Vanochtend brandde het DSL lampje op het modem niet; nu wel en ook in de Huawei router zie ik “DSL connected” maar helaas, nog geen ping mogelijk.

Irritatie en frustratie dat T-mobile geen duidelijkheid geeft en de schijn hoog houdt dat er niets aan de hand is.

Inmiddels een telnr. gevonden .. maar onduidelijk hoeveel wachtenden en de stem robot herkent m’n stem blijkbaar niet. 

Hi @ronald1975, wat fijn dat het is gelukt om dit op elkaar af te stemmen! Ik hoor heel graag de vijftiende een status update van je. Ik ben ook erg benieuwd of dit toch aan elkaar gelinkt is. Houd je ons op de hoogte? Fingers crossed dat jullie beiden weer online zijn dinsdag! 💪


De monteur is geweest maar helaas; weer geen oplossing. Hoewel de problemen bij ons en de buren hetzelfde lijken; brandt bij ons het DSL lampje wel; bij de de buren niet.

Er wordt nu een afspraak gepland met een KPN monteur, het vermoeden is dat er fysiek iets mis is met lijn ergens tussen onze huizen en het KPN kastje.


Bedankt dat je ons op de hoogte houdt @ronald1975. Balen dat de monteur het niet direct heeft kunnen oplossen, maar wel fijn dat de oorzaak nu gevonden lijkt en er direct actie is ondernomen. Ik heb er alle vertrouwen in dat dit snel opgelost wordt! 💪