Beste T-mobile klanten en leden,
Via dit forum en andere forums heb ik lange tijd gezocht maar nog niet het verlossende antwoord gevonden.
Wij hebben T-mobile thuis internet 50MB en dat verliep voorheen altijd prima. Tot gister nadat ik de netwerkkabel (CAT 6 FTP) van de Huawei HG659 naar de Accesspoint WA801ND had vervangen voor een U/UTP-kabel CAT 6 - 30 meter. Uiteraard heb ik de kabel even getest op een ander apparaat (SmartTV) waar hij gewoon naar behoren functioneerde. Ik heb vervolgens de Accesspoint opnieuw ingesteld. Laptops en smartphones kunnen de netwerknaam gewoon vinden en verbinden goed. Echter kunnen we er niet mee op internet en maakt hij dus geen data verbinding. Ik heb tot vervelends toe (twee trappen op en neer, denk wel 20X) de stroom er meerdere malen eraf gehaald nadat ik een aanpassing had gedaan. Ik ben redelijk moedeloos en ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen waar dit fout gaat.
Network setting van de WA801N:
Ingesteld als AccessPoint
Login Account: Admin / Admin
LAN IP Address: 192.168.1.1 (deze heb ik veranderd naar het IP adres van de modem)
DHCP Server: Disabled
Met vriendelijke groet,
Cedric