Skip to main content

hi Odido,

Ik stap 19 december over naar een nieuwe provider echter lijkt het er op dat mijn internet vandaag al is afgesloten, helaas dus een kleine 3 weken te vroeg. ik heb ook een mail ontvangen dat het klantvoordeel is vervallen.

Ik kom er helaas niet doorheen bij de klantenservice, heb het na een half uur opgegeven.
Kunnen jullie ervoor zorgen dat dit opgelost wordt?

Al dan niet via een voucher voor mijn mobiel?

thanks,
Martijn

Beste ​@mvdj Ben je overgestapt met nummerbehoud?

Beste ​@mvdj Ben je overgestapt met nummerbehoud?

Hi Cristien, ik vergeet te melden, dit gaat om vast internet, niet om mobiel. Ik heb verder geen TV of vate telefonie.

Hey ​@mvdj, welkom op onze Community!

Goed dat je dit aangeeft. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat wij een plandatum ontvangen hebben van de nieuwe provider voor 01-12-2024. Op dit datum is het abonnement ook bij ons stopgezet. Hier is de nieuwe provider verantwoordelijk voor, wij kunnen niks meer doen zodra je een aanvraag gedaan hebt bij een andere provider. Alle handelingen en communicatie moet dan ook met de nieuwe provider verlopen. Wellicht dat ze het signaal te snel aan ons doorgegeven hebben? 

Er blijkt iemand ons te snel omgepatched te hebben. :/

nou ja, het laatste stukje red ik wel met een voucher. Moet de router (zyxel T50) en huawei mediacontverter nog retour?

Hallo ​@mvdj 

De T50 hoeft niet retour en mag je naar een recyclepunt brengen. De mediaconverter ontvangt Odido graag terug, pak hem in, doe er een briefje bij met je gegevens en geef bij een DHL punt aan dat het pakketje naar Odido Retouren moet.

ok top. kan het eventueel ook in de winkel ingeleverd worden? Er zit er 1 niet ver bij mij vandaan.

Nee. In de winkel is geen inleverpunt. Dhl brengt het naar het recycle magazijn. 

Reageer