Ik wil graag mijn T-mobile thuis abonnement opzeggen, maar ben naar het buitenland verhuist. Er is geen nummer waarop ik de klantenservice van T-mobile thuis vanuit het buitenland kan bereiken. Het buitenlandse nummer van de klantenservice voor mobiele abonnementen is alleen beschikbaar voor mensen met een T-mobile mobiel abonnement . Is er een andere weg waarlangs ik mijn abonnement kan opzeggen?
Hallo
Ik begrijp het.
Voor het opzeggen van je abbonement kan je het best even wachten op een reactie van een Moderator.
De moderators zijn actief op de community maar het kan even duren dus ik vraag je dit even af te wachten
Groet, Waqqas
Hey
Jammer dat je ons gaat verlaten! Ik zie dat je contract nog loopt tot 8 februari. Bij een verhuizing kun je je abonnement zonder problemen kosteloos opzeggen. Daarvoor dienen we wel eerst een geldig verhuisbewijs te ontvangen. Dit kan een koop/huurcontract zijn of een bewijs van in- of uitschrijving bij de gemeente. Zodra we dit hebben ontvangen, kunnen we je abonnement opzeggen met één maand opzegtermijn. Je kunt het verhuisbewijs per Facebook, Twitter of e-mail aan ons leveren. Zie deze pagina hoe je ons kunt bereiken.
Beste Piotr,
Dankjewel voor je reactie. Waar vind ik het email adres van T-mobile? Ik kan het in de link die je bijleverde niet vinden.
Hi
- Via een privébericht op Facebook heb je één-op-één contact met iemand van webcare. Bijlages kun je bijvoegen.
- Via Twitter kun je een direct message (DM) met bijlage sturen.
- Of mailen naar klantenservice@t-mobilethuis.nl.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.