Ik zit vandaag op dag 13 sinds de start van de levering van glasvezel via Odido. De eerste storing duurde 14 uur, de tweede storing inmiddels 23 uur.
Ik las dat er een bedenktijd is van 14 dagen. Is dat 14 dagen vanaf de start van de levering? Of al vanaf het moment dat ik de bestelling heb gedaan? (Dat zou vervelend zijn).
Ik las ook dat er na 30 dagen storing pas kosteloos kan worden opgezegd, zijn daar geen uitzonderingen op?
Ik werk fulltime vanuit huis en de beschikbaarheid van de verbinding tot nu toe is ver ondermaats. Ik heb echt een stabiele verbinding nodig.
Ik heb het vandaag nog wel gered via mijn databundel, maar dat gaat me niet nog een tweede dag lukken zonder dat het me geld gaat kosten. Ik wil het nog wel een dag afwachten totdat ik ADSL aanvraag bij een andere partij, maar ik zou het vervelend vinden om daarna met twee internetabonnementen te zitten.
Ik lees hier recente topics van mensen waarbij de beschrijving van het probleem precies hetzelfde is als bij mij en die al 4 of 6 weken wachten op een oplossing, dat vind ik wel heel zorgwekkend...