Wie binnen T-mobile kan mij helpen met de volgende situatie;
ben al klant met thuis en mobiel nadat T-mobile de Thuisdivisie van Vodafone heeft overgenomen. Alles werkt prima, heeeeel af en toe eens een storing (liever niet natuurlijk), maar op zich tevreden.
Alleen met de nieuwe klantvoordeelpakketten voor thuis en mobiel, kom ik tegen hele hoge muren te lopen bij T-mobile, want situatie is is dat de glasvezel waarover me connectie loopt, nu nog een gehuurde lijn en is en geen eigen lijn. Ik heb 200mbit, maar wil graag overgaan naar nieuw voordeelpakket, 25euro voor 1gigabit.
Hoor wel dat sommige mensen van klantenservice willen helpen maar niet kan. Wie bij T-mobile kan mij helpen om de lijn om te zetten en oplossing kan bieden dat ik thuis in die periode dan wel op een andere manier toch internet heb.
Vooralsnog heb ik geen intentie om weg te gaan, maar wel dingen aanbieden aan klanten, maar niks doen of willen doen om dat voor elkaar te krijgen, daar baal ik wel van.
opzeggen, wachten voor 4 weken voordat ik nieuwe aanvraag kan doen en dan ondertussen 4 a 5 weken geen internet kan hebben, dat is toch wel te gek voor woorden.
bij wijze is het alleen administratieve handeling. van horen en zeggen zou dit 5 dgn downtime zijn, als T-mobile hiervoor een oplossing heeft om dan alsnog internet thuis te hebben, dat zou de oplossing zijn. is te gek voor woorden dat je eerst een abbo moet opzeggen, 4 weken moet wachten totdat abbo is afgelopen. dan nieuwe aanvraag moet doen, wat 5 weken duurt voordat weer iets werkt, wil klant blijven, dus hoe gaan we dit oplossen.