Skip to main content

Ik heb mijn glasvezel abonnement 25-9 opgezegd bij Odido .
Netjes een bevestiging gehad dat het in gang wordt gezet.

De overstap
De voorlopige datum voor het stopzetten van het abonnement is 04-11-2024. Deze datum kan nog wijzigen. Maak je gebruik van de Overstapservice? Dan houden we rekening met de einddatum van je huidige abonnement. Je ontvangt hierover bericht van je nieuwe provider. Heb je vragen over deze datum? Dan kan je het beste contact opnemen met de klantenservice van je nieuwe provider.

En mijn vrouw heeft weer een nieuw abonnement aangevraagd welke op 4 november ingaat.

Het is bijna zover
Het is bijna zover, op 04-11-2024 komt de Guidion monteur bij je langs voor de installatie. Benieuwd wat de monteur gaat doen? Bekijk de video op onze website Installatie door de monteur.

Ik heb vorige week gebeld naar Odido om te vragen of dat helemaal goed gaat, want normaal gesproken eindigt je abonnement 1 maand na opzeggen.
Maar de mevrouw van Odido stelde ons gerust dat het oude signaal eraf gaat op 04-11-2024 en het nieuwe er weer op gaat op 04-11-2024.
Daarna weer een mail van Odido dat mijn huidige abonnement doorloopt to 04-11-2024.
Tot zo ver alles perfect. Nieuwe apparatuur al ontvangen, helemaal goed.

Vandaag 25-10-2024 ….. weg internet.
Ik heb zojuist naar Odido gebeld en 4 verschillende mensen aan de lijn gehad.
Conclusie: de lijn is uitgezet en daar kunnen we niks meer aan doen.
Het nieuwe abonnement gaat op weer op 04-11-2024 in. Dat kunnen we niet voor u oplossen.
Oh ja….U kunt eventueel wel een klacht indienen online.

Oftewel: zak maar een kilometer de blubber in en zoek het maar uit. Wij kunnen/willen niks voor u oplossen. Succes met je 3 pubers in huis.

Wat is dat nu voor service ?
Is de bureaucratie binnen Odido zo groot dat niemand het (oude of nieuwe) signaal weer aan kan zetten ?
Wie binnen Odido kan dit oplossen ???

Niemand die er iets mee kan ?

Ik stap notabene over van Odido naar Odido en toch kan Odido geen signaal op die kabel krijgen ?

Erg vreemd dit allemaal. Handig die overstap service ook.


Goedenavond @Hellie4u2  Misschien kunnen de moderators je helpen.
Ze reageren op binnenkomst berichten maar in het weekend kunnen ze denk ik weinig doen en zijn er minder moderators.

Zie aub. mijn onderschrift en vul alles in bij privé!

 

Het enigste wat ik nu voor je kan doen is een unlimited voucher geven mits je ook mobiel hebt van Ben of Odido? Je kan dan een hotspot maken om dit weekend in iedergeval TV te kunnen kijken.

Stuur mij dan een DM dan regel ik het daar verder!?


Ik heb geen mobiel abonnement van Ben of Odido 😭

Hoe kom ik nu aan internet en TV tot 4 november ?


Ik zie op dit forum zoveel dezelfde soort klachten.

Wanneer gaat Odido hun procedures en werkwijzen aanpassen ?

Een dag zonder internet vind ik acceptabel. Maar 1,5 week of langer is echt not done.

Hoe moet ik zo thuis werken ?

Geen tv of nefflix in de avond.

Zeurende pubers de hele dag omdat ze niet online kunnen.

Er wordt geen oplossing aangeboden.

Echt waardeloze service.


Hoi @Hellie4u2, ik heb het direct nagekeken! Ik zie dat het inmiddels is doorgezet naar de technische dienst. Zij zullen het zo snel mogelijk oplossen. Mocht je toch gebruik willen maken van een vouchercode, kun je een Odido simkaart aanschaffen. We vergoeden de kosten voor je. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana


Reageer