Beantwoord
Abbonement wijzigen
Hoi,
Ik wou graag mijn abbonement aanpassen naar unlimited alleen dit kon per 15 september. Nu staat er dat ik dat pas 15 oktober kan doen omdat ik al mijn abbonement hebt gewijzigd. Alleen heb niks gewijzigd
Kan dit alsnog aangepast worden aub?
Want krijg niet de juiste informatie betreft de abbonement wijziging.
Alvast Bedankt
Groetjes
Ik wou graag mijn abbonement aanpassen naar unlimited alleen dit kon per 15 september. Nu staat er dat ik dat pas 15 oktober kan doen omdat ik al mijn abbonement hebt gewijzigd. Alleen heb niks gewijzigd
Kan dit alsnog aangepast worden aub?
Want krijg niet de juiste informatie betreft de abbonement wijziging.
Alvast Bedankt
Groetjes
Beste antwoord door Dave
Hi @SillieM ,
Ik heb het gelijk gecontroleerd, maar zie al waarom het bij jou niet lukt. De aansluiting staat onder bewind, dus dit kan je niet zelf regelen en wij mogen dit niet voor je aanpassen. De bewindvoerder moet deze wijziging bij ons indienen en dan wordt de bundel ook aangepast. Hij/Zij heeft de contactinformatie om dit aan ons door te geven, dus ik zou even met hem of haar contact opnemen.
Als wij nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het ons weten!
Bekijk origineelIk heb het gelijk gecontroleerd, maar zie al waarom het bij jou niet lukt. De aansluiting staat onder bewind, dus dit kan je niet zelf regelen en wij mogen dit niet voor je aanpassen. De bewindvoerder moet deze wijziging bij ons indienen en dan wordt de bundel ook aangepast. Hij/Zij heeft de contactinformatie om dit aan ons door te geven, dus ik zou even met hem of haar contact opnemen.
Als wij nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het ons weten!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.