Skip to main content
Beantwoord

Abbonement wijzigen

  • 14 september 2019
  • 7 reacties
  • 530 Bekeken

Sillie
  • Doet lekker mee
  • 1 reactie
Hoi,
Ik wou graag mijn abbonement aanpassen naar unlimited alleen dit kon per 15 september. Nu staat er dat ik dat pas 15 oktober kan doen omdat ik al mijn abbonement hebt gewijzigd. Alleen heb niks gewijzigd

Kan dit alsnog aangepast worden aub?
Want krijg niet de juiste informatie betreft de abbonement wijziging.

Alvast Bedankt
Groetjes

Beste antwoord door Dave

Hi @SillieM,

Ik heb het gelijk gecontroleerd, maar zie al waarom het bij jou niet lukt. De aansluiting staat onder bewind, dus dit kan je niet zelf regelen en wij mogen dit niet voor je aanpassen. De bewindvoerder moet deze wijziging bij ons indienen en dan wordt de bundel ook aangepast. Hij/Zij heeft de contactinformatie om dit aan ons door te geven, dus ik zou even met hem of haar contact opnemen.

Als wij nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het ons weten!
Bekijk origineel

7 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 15 september 2019
Hi Sillie,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie inderdaad dat je geen wijziging hebt doorgevoerd. Je kan 1x per maand je bundel wijzigen dus het zou nu ook moeten kunnen. Als je mij akkoord geeft dan kan ik de bundel handmatig verhogen naar Unlimited. Ik hoor graag van je!

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 september 2019
@Hajar
Ja hoor ik geef akkoord om dit aan te passen voor me.
Alvast Bedankt.

Groetjes

Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • Antwoord
  • 20 september 2019
Hi @SillieM,

Ik heb het gelijk gecontroleerd, maar zie al waarom het bij jou niet lukt. De aansluiting staat onder bewind, dus dit kan je niet zelf regelen en wij mogen dit niet voor je aanpassen. De bewindvoerder moet deze wijziging bij ons indienen en dan wordt de bundel ook aangepast. Hij/Zij heeft de contactinformatie om dit aan ons door te geven, dus ik zou even met hem of haar contact opnemen.

Als wij nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het ons weten!

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 23 september 2019
Hallo,

Ik wil graag mijn internetsnelheid wijzigen, dit kan helaas niet via t-mobile thuis op dit moment...

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 24 september 2019
Hi @S.Mekern, ik geef je graag meer informatie over je internet snelheid! Op dit moment maak je gebruik van een 20 Mbps DSL verbinding. Wat DSL betreft is dit de hoogst mogelijke snelheid op jouw adres. In plaats van een hogere snelheid ontvang je nu € 2,50 korting per maand via Klantvoordeel.

Ik heb het meteen voor je nagekeken en op jouw adres is Glasvezel inmiddels ook beschikbaar tot een snelheid van 500 Mbps! Via onze postcodechecker zie je direct wat de mogelijkheden zijn op jouw adres. We kunnen de snelheid zeker voor je verhogen, hiervoor moeten we je dan wel aansluiten op het glasvezel netwerk. Als je dit wil laat het dan zeker weten, dan maken we een nieuwe aanmelding, je ontvangt dan een nieuw jaarcontract voor glasvezelmet opnieuw een extra hoge korting!

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 24 september 2019
@Brian Graag zelfs! Ik wil overstappen naar glasvezel met 200 Mbps 🙂.

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 4 oktober 2019
Hi @S.Mekern,

Ik heb slecht nieuws: glasvezel is (nog) niet beschikbaar op jouw adres. Op jouw postcode is vooralsnog alleen DSL beschikbaar. Je kunt dit controleren via onze website: Thuis bestellen.

Het is nog afwachten totdat glasvezel in jouw wijk wordt uitgerold. Zodra dit is gedaan, kun je het bestellen via onze website en schakelen we om van DSL naar glasvezel!

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen