Skip to main content

Beste odido.

 

ik ben er helemaal klaar mee. Na 1 uur aan de telefoon re hebben gehangen waarvan 36 minuten in de wacht te staan om 2 abbonementen stop re zetten. Voor mijn mobiel abbonement al 3x aan de telefoon gehangen. Al vanaf 16 oktober. Ik wil mijn abbonement voor mobiel per direct stopzetten wat mij is beloofd aan de telefoon! Ook mijn internet abbonement per direct. Het had allang moeten stoppen. Super slechte service met chagrijnige mensen. Het is een keer klaar.

Hallo @kayleevg ,

Dit gaat niet zoals je het verwacht, ik denk dat je topic er tussen door is geglipt.
Kan je wel je klantnummer in je profiel zetten? Dan kan de moderator je sneller helpen.
Ik zal een moderator taggen en vragen of deze je verder kan helpen.
Hallo @Tommie van Odido , kan jij verder helpen?


Hoi @kayleevg, kun je jouw Internet + TV klantnummer in je communityprofiel zetten, alsjeblieft? Dan kan ik je meteen helpen! 


Reageer