Hoi @DominiqueM,
Anderhalve maand is inderdaad een poos geleden. Ligt er al glasvezel in de straat / wijk van je nieuwe woning? Wat geeft de statuspagina aan in de T-Mobile Thuis online-omgeving?
https://thuismy.t-mobile.nl/dashboard
@Seccie Toen ik het abbonement afsloot werd nog aan het glasvezel gewerkt. Sindsdien staat er dat het netwerk bijna klaar is. Ik heb inmiddels al wel een modem etc. ontvangen, maar zit dus een beetje in de knel met werk i.v.m. uitloop.
Hoi @DominiqueM Ik kan me voorstellen dat dat erg frustrerend is. Hopelijk kan een moderator ons snel uitsluitsel geven. Bij het opleveren van de glasvezel verbinding zijn (zoals je waarschijnlijk weet) verschillende partijen betrokken en helaas verloopt de communicatie niet altijd even soepel.
Goedemiddag @DominiqueM, van harte welkom op de Community, fijn om te zien dat @Seccie je al goed opgevangen heeft!
Jammer genoeg is er nog geen plandatum bekendgemaakt. Bij nieuwe aansluitingen kan het langer duren dan de gebruikelijke drie tot zes weken oplevertijd. Het was niet handig van ons om jou bij de aanvraag te verzekeren dat er in week 13 contact opgenomen zou worden. Dat kunnen wij overigens ook niet inzien, daarom vermoed ik dat onze collega's bedoelden dat je gemaild zou worden over een aansluitafspraak en dat op z'n vroegst in week 13 zou zijn - dit staat namelijk als potentiële aansluitdatum in de beschikbaarheidschecker. Sorry voor het ongemak en de verwarring!
Je kunt contact opnemen met de netbeheerder en uitvoerende partij om de planning door te nemen, zij mogen je door het planproces meenemen en bepalen hun eigen schema zogezegd: 088 006 37 44.
Mocht je hierna nog geen duidelijkheid hebben, laat het weten, dan probeer ik info los te weken bij onze operationele afdeling!
@Jason Volgens de uitvoerende partij wordt er in de nabije toekomst nog geen glasvezel aansluiting aangelegd bij mijn woning (pas rond september - oktober). Ik heb in plaats daarvan een DSL aansluiting aangevraagd, dus er is verder geen probleem. Bedankt voor het telefoon nummer, dat heeft me meer duidelijkheid gegeven!
Hier kunnen jullie natuurlijk niets aan doen, maar ik denk wel dat het handig is om klanten die op hun aansluiting wachten te verwittigen wanneer de aansluitdatum opschuift.