Skip to main content

In mijn wijk Buitenhof in Leiderdorp is KPN bezig  om  glasvezel  aan te zij doen dit  met een uitgebreide

Campagne  en leuke  abonnement  aanbiedingen  .  Ik ben  al heel langtaal  klant van T-Mobile  met  

internet /Tv / vast en Mobile telefonie . 

ik zie totaal geen  acties van T-Mobile  ,ik probeer via Lotte contakt te leggen met T-mobile .

maar dat is een ramp .  Waarom kan ik niet gewoon via E-mail  communiceren met T-Mobile ?

 

Hallo @debas71  Heb je het nu over acties glasvezel in jouw wijk?  Wat voor actie bedoel je dan? 
Je krijgt al klantenkorting met meer abonnementen op één adres! 

vergeet niet dat je al die mooie cadeaus en acties uiteindelijk gewoon zelf betaald verwerkt in je maandprijs.


O.a. een halfjaar een verlaagde maand prijs . ik zie de maandprijs  van Tmobile  elk jaar maar stijgen .ook het mobiele  abonnement stijgt elk jaar . inflatie stijging .  mijn  inkomen stijgt niet of nouwlijks.

het TV pakket lijkt ook interessanter .   


O.a. een halfjaar een verlaagde maand prijs . ik zie de maandprijs  van Tmobile  elk jaar maar stijgen .ook het mobiele  abonnement stijgt elk jaar . inflatie stijging .  mijn  inkomen stijgt niet of nouwlijks.

het TV pakket lijkt ook interessanter .   

Alle providers voeren jaarlijks inflatiecorrectie door, de één rekent alleen inflatiecorrectie terwijl de ander de inflatiecorrectie toepast in combinatie met een prijswijziging.

 

KPN

KPN heeft de afgelopen jaren haar tarieven iedere keer op 1 Juli verhoogd voor nieuwe alsmede bestaande klanten. Deze verhoging betrof niet alleen de inflatiecorrectie maar ook een prijsverhoging. Ja als klant heb je als voordeel om dan te vertrekken of gebruik te maken van een nieuw aanbod, alleen betekent dit wel dat je jaarlijks actief moet handelen om er toch een voordeel uit te halen.

De actie die KPN doet in je wijk is een persoonlijk aanbod, kijkende op hun website bieden ze “alle” snelheden aan voor  € 35,00 gedurende 12 maanden of een cadeau naar keus.

 

T-Mobile

T-Mobile past alleen jaarlijkse inflatiecorrectie toe. Tot op heden heeft T-Mobile (als het goed is) twee keer haar tarieven aangepast. Deze tariefswijziging was echter niet van toepassing op bestaande klanten maar alleen op nieuwe klanten.

 

Of te wel, die korting klinkt leuk bij KPN maar daarvoor krijg je wel jaarlijkse prijsstijgingen terug waardoor je steeds in de telefoon kunt klimmen om toch weer een nieuwe korting in de wacht te slepen.


Bekijk de postcode checker van T-mobile om te bekijken of je via die nieuwe glasvezel ook een T-mobile abonnement kunt afsluiten.  De prijs en eventuele acties zie je dan ook gelijk.


Ik zie nog steeds een aantrekkelijke  korting  bij KPN   ook al is het maar een jaar.

ik betaal nu ruim 50 euro . en met al die stijgende  kosten .  moet je toch  ergens in gaan snijden.

(AOW  klein pensioen  )  des nood met een kleiner pakket.


Hallo @debas71 

Je hebt nu DSL bij T-Mobile? Je wordt dan gezien als een bestaande klant dus je kan dan geen nieuwe aanvraag plaatsen zonder eenmalige kosten en 6 maanden korting volgens mij..

Het betreft dan een migratie naar glasvezel waarbij je wel installatiekosten betaald maar geen aansluitkosten.


het is dan dus helemaal  niet  aantrekkelijk  om dan bij T-mobile te blijven  .

Dan dus toch  maar een Jaartje  KPN .  en dan zien  we volgend jaar wel weer verder.

nog even kijken wat  het  KPN  mobile  doet.  jammer.


Reageer