Hoi T-Mobile,
Sinds 3 februari woon ik op een nieuw adres, waar ik op 25 januari een T-Mobile thuis glasvezel abonnement voor heb afgesloten. Dit is toen op 23 februari geïnstalleerd, waardoor we dus 3 weken zonder internet en TV zaten. Sinds de installatie werkte alles prima, maar sinds vandaag (9 maart) werkt het internet opeens niet meer. Het lampje voor internet (wereldbolletje) op de router is rood en op het glasvezel kastje knippert het lampje LOS rood. Het POWER en LAN lampje zijn wel groen op dit kastje.
Na een aantal keer de stekker eruit en erin te hebben gedaan en gebeld te hebben met jullie klantenservice, werd mij verteld dat het om een glasvezelbreuk gaat. Hier zou een monteur langs moeten komen die of in huis iets moet doen, of ergens in de wijk. Hierbij kwam ook de vervelende mededeling dat dit 5 werkdagen zou duren.
Ik heb verder niks van bevestiging gekregen. Geen mail met een ticketnummer, geen mail over wanneer er eventueel een monteur zou komen of wanneer ik een update zou krijgen, niks. Ik zag bij een ander bericht op dit forum hetzelfde probleem, wat al een maand duurt.
Kortom, we hebben hier een goede 2 weken kunnen genieten van het internet waar wij 3 weken op hebben gewacht, en ik vrees dat het nu weer heel lang kan gaan duren. Zouden jullie mij alsjeblieft (iets sneller) kunnen helpen?
Alvast bedankt.