Skip to main content

Mijn internet aansluiting is vanaf dag 1 al niet wat er beloofd is. Er is twee maal een monteur geweest en het is inmiddels nog steeds niet opgelost.

Mijn downloadsnelheid zit netjes tussen de 900 en 1000 Mbit. Echter blijft mijn Upload snelheid telkens haken op +/- 510 Mbit.

Laatst kreeg ik een melding van onderhoud in onze wijkkast. dit gaf mij stille hoop dat het probleem opgelost zou worden, maar er is niks veranderd.

Ik zie meerdere topics over dit probleem, waar vervolgens een medewerker een ONT opnieuw registreert? Kan dit ook bij mij gedaan worden?

Klantnummer: MOD EDIT

 

Edit: de test is uitgevoerd door alle LAN kabels uit de modem te halen en alleen één machine aan te sluiten via een LAN kabel. Er is dus geen externe invloed.

Hi @tomvdruten

Ik heb je ONT opnieuw aangemeld, kan je eens testen hoe het nu gaat. 


Hi @tomvdruten

Ik heb je ONT opnieuw aangemeld, kan je eens testen hoe het nu gaat. 

 

 

Getest! 940/940 :) 


Ik heb exact hetzelfde probleem. zou dit ook bij mij de oplossing kunnen zijn?


Ik heb exact hetzelfde probleem. zou dit ook bij mij de oplossing kunnen zijn?

Done :) 


Ik heb exact hetzelfde probleem. zou dit ook bij mij de oplossing kunnen zijn?

Done :) 

Yess, getest en helemaal in orde! 

Thanks!


Reageer