Beste t.mobile ik heb de zoveelste keer geen tv en internet. Al jullie tips al uitgevoerd en op jullie website staat ten alle tijden dat er geen storingen bekend zijn. Na 1,5 uur aan de telefoon gezeten te hebben zakt het vertrouwen wel heel ver weg. Ik hang ondertussen nu ik het schrijf al een uur in de wacht en de verbinding is al 3x verbroken (t-mobile mobiel abonnement)
Ik bel nu ook dat ik de diensten van jullie wil opzeggen maar ook dat schijnt heel lastig te zijn.
Misschien is dit een laatste poging om iemand aan de "lijn" te krijgen.
Bladzijde 1 / 1
Hi @L.R , er lijkt inderdaad iets niet goed te zijn met de binnenkomende verbinding en we hebben inmiddels de netbeheerder voor je ingeschakeld om dit op te lossen. Gaat helemaal lukken!
Hi @Brian
Wel snel gereageerd zeg. Goed werk van jullie.
Wel snel gereageerd zeg. Goed werk van jullie.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.