Beste,
Ik zou overgezet worden van glasvezel. Ik heb mijn abonnement aangepast van 500mb naar 1gb. Nu heb ik na het overzetten geen internet gehad.
Ondertussen zijn er 3 monteurs geweest.
De eerste bij installatie die vertelde mij dat het aan KPN ligt bij het overzetten het probleem lag
De KPN monteur heeft mij na een week dat het aan Huawei optic box ligt.
De derde monteur van guideon heeft de optic box getest door te kijken of een andere wel werkt maar die doet het ook niet.
Alle drie de monteurs zijn zijn vertrokken zonder een oplossing te geven of indicatie over hoe lang het duurt. Ondertussen word ik door de klantenservice ook niet wijzer.
Het probleem is een knipperend pon lampje op de optic box. Nu word ik al een tijdje van het kastje naar de muur gestuurd. En krijg ik geen duidelijk antwoord van wat er nou precies aan de hand is. Scrollend door deze community zie ik dat dit probleem vaker voorkomt. Als dit een bekend probleem is, hoe kan het dan zo lang duren? Ik zit nu al 4 weken zonder tv en internet en met een mobiele hotspot kom ik ook niet ver.
Ik heb zelf een handicap en zit in een rolstoel. Beetje technisch ben ik wel. Maar dit kan zo niet langer al helemaal met deze lockdown.
Tevens vind ik hoe de optic box geïnstalleerd heeft niet netjes. Door schroeven in de oude te zetten en daar in op te hangen.
Kan iemand mij hier helpen? Zodat ik met werkende diensten het volgende jaar in ga.
Mvg.