In september is bij mij T-Mobile thuis glasvezel afgeleverd. Na 1 dag ging het LOS lampje branden en had ik geen verbinding.
Dit heeft iets meer dan een week geduurd, waarna ik t/m 29 december normaal internet heb gehad. Sinds de 29e is er weer een storing. Nu knippert het PON lampje groen en geeft mijn router een rood licht bij het wereld bolletje van internet.
Nu is er 30 december een monteur van Guideon geweest. Die heeft in mijn kast van alles geprobeerd. Waaronder het Huawei kastje vervangen. Dit had geen effect, dus het oude Huawei kastje is weer teruggezet.
Vandaag kwam er een KPN monteur langs en die heeft ook even in de meterkast gekeken. Waarna hij in de wijkcentrale ging kijken of er daar iets fout was.
Hij kwam tot de conclusie dat alles er goed uitzag en hij niks kon doen. Ook gaf hij aan dat de Guideon monteur beter het nieuwe Huawei kastje had kunnen laten zitten, omdat het misschien toch daar in zit.
Ik vraag mij af wat de status nu is en hoe lang het nog gaat duren? Telkens het heen en weer ge pingpong begint vervelend te worden.
Ik neig er zelfs na om over te stappen naar het KPN netwerk, ook al is dit onder aan de streep 40 EUR duurder.
Hopelijk kan iemand hier helpen.