Skip to main content

Sinds afgelopen dinsdag voor de 2de keer in 8 maanden tijd geen internet!! 48 uur omdat de technische dienst iets moet beoordelen op afstand...vandaag 48 uur voorbij uiteraard geen uitsluitsel. Duurt 3 werkdagen ivm drukte (geeft wel aan dat er een hele hoop NIET werkende internet verbindingen zijn) en als ze dan geen probleem kunnen detecteren moet er een monteur komen waar natuurlijk ook weer een X aantal werkdagen overheen gaat. 16 februari 2024 aangesloten en binnen 3 weken al ruim een aantal dagen geen internet gehad omdat Odido de slechte(waarvan dit bekend is) glasvezel kastjes gebruikt!! 

Klantenservice ook vaak totaal ongeïnteresseerd, ik moet maar blij zijn dat ik een voucher krijg en verder eigenlijk gewoon niet zeiken! Enig idee hoeveel omslachtige handelingen er uitgevoerd moeten worden om überhaupt iets van verbinding te creëren met een mobiele hotspot. Bovendien kan ik niet eens gebruik maken van de airco units in huis want jaaaaa internet en WiFi hebben!! 

Omslachtige werkwijze...stuur gewoon gelijk een monteur of stuur een nieuwe modem! 

12 jaar KPN gehad hiervoor en dit soort idioterie nog nooit meegemaakt. Voor mij NOOIT meer Odido, slechte klantenservice en zeer slechte service + werkwijze in een wereld waar internet onmisbaar is. 

Ter aanvulling op bovenstaande, de mail van Odido m.b.t. een melding technische dienst;

15 oktober 2024, 08:19 uur:

Vandaag heb je contact met ons gehad over Odido voor thuis. We hebben een melding voor je doorgestuurd naar de technische dienst, met referentienummer 73687943.

Je ontvangt hierover binnen 1 werkdag meer informatie.

We zijn morgenochtend 08:19 uur dik 72 uur verder. Ronduit schandalig!!

​​

Hi @Ss_86, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online bent. Nu zie ik dat er al een ticket voor de technische dienst is aangemaakt. De standaard verwerkingstijd van 3 werkdagen en 5 bij drukte. Ik hoop oprecht dat ze het snel voor je oppakken. Ik heb de prioriteit al voor je verhoogd!

Hallo @Tommie van Odido,

Het valt mij wel op dat er elke keer iets anders gezegd wordt, gisteren was het 3 werkdagen bij drukte want normaal is het 1 of 2 werkdagen en nu loopt het al op naar 5! Als ik morgen bel is het dan 10 werkdagen of?? 

Dus als ik het goed begrijp wordt dit geintje voor de 2de keer in 8 maanden tijd weer over het weekend heen getild? Ipv in de afwachtende modus te blijven hangen en te schermen met die technische dienst van jullie, had het gesierd om met enige spoed een monteur langs te sturen met een nieuw glasvezelkastje en modem om op locatie e.e.a. te kunnen vervangen.

@Ss_86 Ik kan mij voorstellen dat je dit graag zo snel mogelijk opgelost ziet. Wij ook, echt waar. Ik kijk uiteraard gelijk met je mee of er al meer bekend is! 

Gelukkig zie ik dat de netwerkbeheerder al is aangestuurd en je een link hebt ontvangen om de afspraak in te plannen. Is dit inmiddels gelukt? Ik zal je de link voor de zekerheid nogmaals in een privébericht sturen.  

Nu wil ik niet dat je tot de monteursafspraak geheel zonder internet zit. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, stuur ik je dan ook graag een Unlimited vouchercode toe. Je kunt hiermee een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Op die manier ben je toch online. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken?

Mocht ik je nog ergens anders bij kunnen helpen of heb je nog vragen? Geef dan een gil, ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

Hallo Teresa, 

M.b.t. de link voor een afspraak inplannen bij de netwerkbeheerder had ik tot op heden nog geen link ontvangen. Bedankt voor het privé bericht met de link, ik heb zojuist een afspraak ingepland! 

Hopelijk snel opgelost, als het goed is werkt de huidige voucher tot dinsdag. Zou je er wellicht nog 1 via een privé bericht kunnen toesturen? 

Bedankt alvast! 

@Ss_86 Fijn dat het is gelukt om een afspraak in te plannen en ben ik blij dat ik je de link heb kunnen sturen. 

Ik stuur je gelijk ook nog een vouchercode toe! 

Reageer