29-2-2024 geen diensten Elst

  • 1 March 2024
  • 6 reacties
  • 62 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Gistermiddag een melding gedaan van geen internet op postcode 6662dx.  Hier werd aangegeven dat dit eventueel een netwerkstoring was. Helaas kan ik deze storing nergens terugvinden. Worden deze storing wel gemeld in een overzicht?

 

Gr. 

Cal van Odido 1 maand geleden

Hoi @Tomtb, fijn dat je om hulp roept, ik wil er graag voor zorgen dat je snel weer van internet kan genieten! Ik ben meteen in je dossier gedoken en ik kan geen probleem in de omgeving vinden. Wél zie ik dat een collega van mij een onderzoek heeft geopend bij de technische dienst.

Wij doen er alles aan om snel tot de oorzaak én de oplossing te komen, ik hoop dat de technische dienst je snel meer kan vertellen hierover! 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Tomtb, fijn dat je om hulp roept, ik wil er graag voor zorgen dat je snel weer van internet kan genieten! Ik ben meteen in je dossier gedoken en ik kan geen probleem in de omgeving vinden. Wél zie ik dat een collega van mij een onderzoek heeft geopend bij de technische dienst.

Wij doen er alles aan om snel tot de oorzaak én de oplossing te komen, ik hoop dat de technische dienst je snel meer kan vertellen hierover! 

Helaas is er tot op heden nog geen contact geweest met de technische dienst. Ook al zou er binnen 3 werkdagen een reactie komen. Vandaag maar zelf gebeld en gevraagd om een reactie hierop een 7dagen unlimeted code verkregen. Helaas nog geen status voor het internet thuis.

 

@Cal van Odido na 2 weken geen internet te hebben gehad en 2 bezoeken van service monteurs( guidion en kpn) uit eindelijk internet. Het bleek een los stekkertje in de centrale:(.

In deze 2 weken wel uiteindelijk codes( na zelf contact te hebben opgenomen met odido) voor unlimited internet mogen ontvangen.  

Ik neem aan dat er ook een financiële compensatie tegen overstaat voor de betaalde maand zonder internet .

Vanuit jullie service zou het wel fijn zijn als je niet zelf om compensatie hoeft te vragen.

Uiteindelijk toch goed geholpen. 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Tomtb, ik ben erg blij dat het opgelost is en je weer online bent!

Ik zie dat de eerste melding gedaan is op 29-02 en je geeft aan dat je weer online bent op 13-03, klopt dit? Dan zal ik die gehele preiode voor je vergoeden. 

@Tommie van Odido de periode van 29-02 t/m 13-03 is inderdaad correct. Fijn dat er een compensatie tegenover staat.

 

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb de vergoeding voor je in orde gemaakt @Tomtb. Dit zal worden verrekend en is terug te zien op een volgende factuur. Alvast een heel fijn weekend! 

Reageer