Gistermiddag een melding gedaan van geen internet op postcode 6662dx. Hier werd aangegeven dat dit eventueel een netwerkstoring was. Helaas kan ik deze storing nergens terugvinden. Worden deze storing wel gemeld in een overzicht?
Gr.
Gistermiddag een melding gedaan van geen internet op postcode 6662dx. Hier werd aangegeven dat dit eventueel een netwerkstoring was. Helaas kan ik deze storing nergens terugvinden. Worden deze storing wel gemeld in een overzicht?
Gr.
Hoi
Wij doen er alles aan om snel tot de oorzaak én de oplossing te komen, ik hoop dat de technische dienst je snel meer kan vertellen hierover!
Helaas is er tot op heden nog geen contact geweest met de technische dienst. Ook al zou er binnen 3 werkdagen een reactie komen. Vandaag maar zelf gebeld en gevraagd om een reactie hierop een 7dagen unlimeted code verkregen. Helaas nog geen status voor het internet thuis.
In deze 2 weken wel uiteindelijk codes( na zelf contact te hebben opgenomen met odido) voor unlimited internet mogen ontvangen.
Ik neem aan dat er ook een financiële compensatie tegen overstaat voor de betaalde maand zonder internet .
Vanuit jullie service zou het wel fijn zijn als je niet zelf om compensatie hoeft te vragen.
Uiteindelijk toch goed geholpen.
Hoi
Ik zie dat de eerste melding gedaan is op 29-02 en je geeft aan dat je weer online bent op 13-03, klopt dit? Dan zal ik die gehele preiode voor je vergoeden.
Ik heb de vergoeding voor je in orde gemaakt
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.