Skip to main content

Sinds vanochtend geen internet meer. Resetten van modem en glasvezelkast heeft geen effect. 

Melden bij de service gaat niet want: tot 2-1-2024 niet meer bereikbaar!

*Mod edit: houd graag het taalgebruik in lijn met onze huisregels.*

Hoi @jolandec, goed dat je dit kenbaar maakt, het liefst zie ik je zo snel mogelijk weer van je internet genieten! Geen zorgen, zoals je merkt staan wij absoluut voor je klaar, elke dag weer. Ik wilde daarom ook meteen een lijnmeting voor je opstarten alleen heb je op dit moment jouw Community account nog niet gekoppeld aan je Internet + TV abonnement. Je kan jouw klantnummer hier toevoegen aan je profiel. Dit lijkt op ABC12345 en kun je vinden in een e-mail of in Mijn Odido. Zou je ook gelijk een foto van je modem en de Media Converter mee kunnen sturen? Het is vooral belangrijk om te weten welke lampjes er branden op de Media Converter.

Geef het gerust aan zodra het je is gelukt om je klantnummer toe te voegen, wij helpen je heel graag snel weer aan werkend internet! 😃


Reageer