There is no internet in 2151, Nieuw Vennep, the Huwaie modem is plinking Red on the Los light, means no internet from the source, its been an hour now
Dit kan ik bevestigen. In Nieuw-Vennep geen internet. Op mijn Huawei modem krijg ik dezelfde melding/signaal. Het loskoppelen van stroom en de andere mogelijkheden die op de website van odido staan helpen helaas niet.
Hier ook geen internet meer. Helaas niemand bereikbaar om dit door te geven. 2151LE
Same here. 2151MN . Sinds 16:55 geen signaal meer op de FTU.
Same here. No internet 2151 HE
Company with no 24/7 service, first action after this is to move to company with good service ...
I am locked in for a bit, but this sucks
Same here, 2151LW 25.
knap waardeloos dat Odido onbereikbaar is en op de website wordt gezegd dat er geen storing is…. Blijkbaar toch wel!
bij mij knippert het lampje van het glasvezelkastje rood (bij lampje LOS). Alle stappen doorlopen zonder resultaat.
Onze buren zitten bij KPN en zij hebben ook geen internet.
KPN communiceert wel op hun internetpagina, in tegenstelling tot Odido.
So looks like Nieuw-Vennep is down!!!
Ik heb ook geen internet in nieuw vennep. Lampje rood bij los op Huawei glasvezel adapter en rood lampje internet op modem. Alles al tig keer gereset, geen resultaat.... En niemand bereikbaar omdat het gesloten is.
So everyone here. The Huawei box RED LOS light!
Zelfde hier. Nieuw Vennep. Huawei LOS lampje rood knipperen... Geen internet glasvezel. En idd heel slecht geen mensen te bereiken van Odido..
Ik ook 2151 LP raar dat het niet te melden is via Odido gewoon, morgenochtend om 09:00 uur allemaal maar even bellen.
Hier ook
Nieuw vennep 2151KL
Op 2151 KA ook niet werkende sinds ongeveer 18.30 uur. Ook rood knipperend lampje onder "LOS".
Irritant dat niemand van Odido te bereiken is bij zo'n algemene storing.
KPN communiceert wel op hun internetpagina, in tegenstelling tot Odido.
Goede tip! Via een andere provider op fysiek hetzelfde netwerk kun je de status volgen.
Hier ook
2151GJ
Hier ligt het ook plat al vanaf 19.00. Raar dat er na zoveel meldingen nog steeds geen algemene storing is gemeld op de site.
Zelfde hier 2151nb
KPN zegt nu dat de verwachte eindtijd 03.00 uur is.
knap hopeloos, maar KPN communiceert wel. Zou Odido wat van kunnen leren. Misschien toch maar eens naar een andere provider kijken.
Kun je een link geven naar de kpn site? Ik vind geen storingen daar.
Kun je een link geven naar de kpn site? Ik vind geen storingen daar.
Je moet bij KPN wel een adres ingeven die een KPN-aansluiting heeft (toevallig hebben onze buren KPN, dus kan het checken met hun huisnummer). Anders wordt er aangegeven dat er geen storing is. https://www.kpn.com/service/storingen.htm
Internet is back…
Hier ook weer internet. Pubers in huis zijn weer blij, maar Odido hoeven we hier niet voor de bedanken!
Inderdaad.
Alles werkt weer zonder iets te moeten herstarten.
Inderdaad.
Alles werkt weer zonder iets te moeten herstarten.
Idd, toch voor middernacht weer hersteld!
Let op: Ik heb wel een ander WAN adres gekregen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.