Zowel bij mijzelf als andere mensen in de buurt al een paar dagen max 110 mbit, fluctuerende latency 4~20 ms. Morgen maar weer eens gaan bellen
Zowel bij mijzelf als andere mensen in de buurt al een paar dagen max 110 mbit, fluctuerende latency 4~20 ms. Morgen maar weer eens gaan bellen
Hallo
Kan je dit eens testen met de Zyxel router aangesloten indien je een eigen router gebruikt en sluit een laptop of pc rechtstreeks bekabeld aan op de router.
Het is uiteraard via een bekabelde pc. Inderdaad niet met de zyxel, maar wel apart dat dit zowel bij mij als iemand verderop in de straat hetzelfde is.
Hey
Ik ben meteen voor je gaan kijken, echter krijg ik geen goede lijnmeting omdat je een eigen router hebt aangesloten. Zou je de Zyxel willen aansluiten en kijken welke snelheid je krijgt? Dan kan ik de lijn ook goed doormeten namelijk. Alvast bedankt!
Hi, ik heb zelf nog even getest en het werkt weer, ook bij iemand verderop in de straat
Dank voor je inzet! PS al iets over ipv6 te melden?
Ah top
P.S. Op dit moment nog niks concreets.
P.P.S.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.