Sinds 23 april heb ik (en mijn bovenburen) geen bekabeld internet meer. Ze zijn met graafwerkzaamheden bezig in de straat, en ik vermoed dat er een kabeltje is geraakt. Niet jullie schuld, wel jullie (en mijn ) probleem, helaas.
Gelukkig stond er dezelfde dag, 23 april, een Guideon monteur bij ons in huis, die inderdaad constateerde dat het een probleem buiten mijn appartement was. Heeft dit gemeld en het ticket doorgezet.
Ondertussen heel lief van jullie diverse vouchers en zelfs Klik-en-klaar gekregen, thanks daarvoor, maar ik wil heel graag mijn bekabelde internet terug.
Wat minder leuk is, is dat mij is geadviseerd om zelf met de monteurs te bellen (VolkerWessels). Vind ik een beetje gek, want ik bel ook niet met de logistieke dienst van de AH als de melk op is, maar ik help graag een handje als dat het proces versnelt. Maar helaas! Niets is minder waar. Ongeveer om de 2 á 3 dagen zélf contact opgenomen met VW. Elke keer kreeg ik te horen: “Tja, we kunnen niets zeggen. Nog even geduld meneer. We hebben een ticket en je telefoonnummer, je hoort vanzelf van ons.” Gisteren nogmaals gebeld, en toen iets meer aangedrongen, waarna ik de boodschap kreeg dat de boel geëscaleerd zou worden. Voortgang, denk je dan. Maar helaas vandaag ook niets gehoord. Wéér een weekend zonder glasvezel en TV, waar ik wel voor betaal.
Â
Gelukkig is het lekker weer en ga ik me een weekendje zonder glasvezel nog wel overleven, maar kunnen jullie aub aandringen bij VW dat het echt wat beter moet qua communicatie, en even checken wanneer ze me nou wél gaan helpen? Want dit is geen doen. Ik vind dat komende week een fix echt wel mogelijk moet zijn.
Â
Hoor graag een oplossing en jullie bevindingen samen met VW. Alvast een heel fijn zonnig weekend, hopelijk wél met glasvezel.