Zitten nu bijna 2 maanden zonder internet en TV. Toch maar eens via dit forum proberen, omdat er ondanks het meerdere malen per week bellen nagenoeg niets gedaan wordt en het vertrouwen dat dit nog opgelost gaat worden sterk afneemt.
5 september. Problemen beginnen
De waterleidingen in de straat worden door van Gelder vervangen, tijdens deze werkzaamheden hebben ze onze glasvezelkabel geraakt waardoor hier nu een breuk in zit. Wij wisten dit in eerste instantie niet en de werkploeg verzekerde ons dan ook dat er niets aan de hand was. Omdat het internet het de volgende dag nog niet deed hebben we T-Mobile gebeld. Er werd een monteur van Guidion aangestuurd.
12 september. Monteur Guidion komt langsÂ
De monteur van Guidion komt langs en ziet binnen enkele minuten dat het probleem buiten zit. Hij gaf aan een monteur voor buiten te sturen. Hier beginnen de problemen, want er is niemand aangestuurd naar aanleiding van dit bezoek. Na veelvuldig contact op te hebben genomen met de klantenservice, komt er (Na 3 weken) eindelijk iemand om de situatie buiten te kijken.
6 oktober. VolkerWessels komt langs en laat vervolgens niks meer horen
Een monteur van VolkerWessels komt langs en kijkt nogmaals naar onze receiver en bezoekt daarna naar de wijkcentrale. Op beide plekken zit alles goed, dus er zit ergens voor de deur een breuk in de kabel. Hij geeft aan een vergunning nodig te hebben om te graven en dat er binnen 1 / 2 dagen contact met ons zal worden opgenomen.
We zijn nu 3,5 week verder en hebben nooit meer wat van VolkerWessels gehoord. Omdat T-Mobile dit aan moet aansturen ook meerdere malen de klantenservice gebeld, maar het lijkt alsof er niets gebeurd en wij worden totaal niet op de hoogte gehouden. We beginnen hier na 2 maanden zonder TV en Internet redelijk moedeloos van te worden.Â
Â