Skip to main content

2 maanden geen internet Kralingen

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds 6 februari 2025 geen glasvezelinternet in Kralingen, inmiddels bijna twee maanden. Geen informatie, geen redenen opgegeven. Na veel bellen ben ik gestopt met bellen. En officieel zijn er geen storingen op de website :-) Berucht bedrijf.

Uitgelichte reactie

31 maart 2025

Hey ​@Aryst1111, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo spoedig mogelijk weer online komt. Dit duurt namelijk wel erg lang. Zou je je profiel willen aavnullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dan ga ik direct voor je kijken wat er precies speelt, dan krijg ik een beter beeld van de situatie! Geef je mij hier een seintje als je dit gedaan hebt? Alvast bedankt.  

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13645 reacties
  • 31 maart 2025

Hey ​@Aryst1111, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo spoedig mogelijk weer online komt. Dit duurt namelijk wel erg lang. Zou je je profiel willen aavnullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dan ga ik direct voor je kijken wat er precies speelt, dan krijg ik een beter beeld van de situatie! Geef je mij hier een seintje als je dit gedaan hebt? Alvast bedankt.  

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 31 maart 2025

Het profiel is voltooid

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13645 reacties
  • 1 april 2025

Hey ​@Aryst1111, ik ben naar onze technische dienst gelopen om dit te onderzoeken. Nu staat het ticket al een tijdje open, het ticket is op dit moment weer doorgezet naar VWT/Hanab en deze wordt besproken vanuit escalatie. Ze doen er alles aan om je zo snel mogelijk weer online te krijgen. Ik ga je in de tussentijd een 4G-modem opsturen zodat je tenminste kan internetten thuis zonder een hotspot te gebruiken. Deze komt morgen bij je door de brievenbus!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen