Skip to main content

Volgens het storings bericht zou de  storing in Heemskerk opgelost zijn, nou ik in 1967 nog steeds geen internet en tv sinds gisteren middag.

Vanmorgen monteur geweest maar kon niks doen. 
helpdesk bellen heeft geen zin. Inmiddels ben ik door mijn zakelijke internet bundel heen dus kan alleen nog lokaal werken.

Alles al meerdere keren gereset, maar werkt nog steeds niet.

De updates, als ze al komen, zijn dus niet te vertrouwen.

 

Wat kan ik nog doen, het lijkt of je aan je lot wordt overgelaten door Odido.

Hoi @robinsch, goed dat je dit aankaart en excuus dat het probleem nog voortduurt, het liefst zien wij je zo snel mogelijk genieten! Op dit moment zijn wij met man en macht aan de slag om dit met hoge prioriteit op te lossen. Wij houden je zo goed mogelijk op de hoogte in dit topic:

Mocht je een Ben of Odido Mobiel abonnement hebben, ik voorzie je graag met extra data. Ondertussen werken wij hard aan een permanente oplossing!


Bedankt voor de info. Ik heb geen Ben of Odido mobiel abonnement.

hoop dat de permanente oplossing er snel komt


@Cal van Odido de storing is vandaag opgelost.

Ik had zaterdag een prepaid simkaart gekocht en een voucher gekregen.

Ik heb zaterdag gelijk kassabon gestuurd naar internet.service@odido.nl iom klantenservice, maar tot heden nog niks gehoord, wat is de reactie tijd tot dat ik een reactie krijg? 


Vandaag bericht ontvangen dat er gecrediteerd wordt.

en verrekend wordt op eerst volgend factuur.


Reageer