Skip to main content
Beantwoord

13 juli '22 - no fixed internet this morning in Amstelveen, client service unreachable

  • 13 juli 2022
  • 1 reactie
  • 128 Bekeken

hi,

glass fiber connection. modem + converter reboot did not help, also the latter seems to have a yellow led in the ‘FO’ indicator, the ‘TX’ is green. No incoming signal?

 

also called client service, encountered 2 reactions this morning

  • no IVR, but english text immediately talking about all lines being busy
  • yes IVR, but immediately disconnecting after selecting language, at the part where i would need to speak my postcode

 

all of this sounds like a wide area outage considering similar posts from Den Haag & Ede, but no wide area outage announced.

would appreciate any update. thank you in advance !

Beste antwoord door Cal van Odido

[13-07-2022] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met dienst Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie?

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • Antwoord
  • 13 juli 2022

[13-07-2022] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met dienst Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie?


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen