Skip to main content

Odido,

 

Het is nu al 12 dagen zonder internet, en ik ben helemaal klaar met dit gedoe. Na dagen wachten kwam de monteur eindelijk en stelde hij dat het probleem mijn modem was. Ik heb gewacht op het nieuwe modem, maar het blijkt niet de oorzaak van het probleem te zijn. Vervolgens heb ik opnieuw gebeld, weer een week gewacht, en de monteur kwam langs, maar het is nog steeds niet opgelost!

Als iemand die afhankelijk is van internet voor werk en dagelijks gebruik, is dit simpelweg onhoudbaar. Zelfs met de voucher die ik kreeg, is mijn mobiele data veel te traag om mee te werken.

Ik ben altijd geduldig, maar dit is echt te veel. Wanneer wordt dit eindelijk opgelost?

Zou het mogelijk zijn om mijn geval als prioriteit te behandelen? Ik begrijp dat het druk kan zijn, maar ik zou echt graag snel een oplossing willen.

Hoi ​@My0did0Space, ik heb het direct nagekeken! Ik zie dat het inmiddels is doorgezet naar de technische dienst en je inderdaad een vouchercode ontvangen hebt. Zij zullen het zo snel mogelijk oplossen, we zijn echt afhankelijk van de verwerkingstijd van de technische dienst. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana


Het is nu al drie weken zonder internet en ik blijf maar wachten, wachten, wachten. Ik moet elke dag bellen, maar de situatie blijft instabiel. Ik heb wel een voucher, maar het lost het probleem niet op! Ik kan zelfs mijn Outlook-applicatie niet openen, ik moet het online doen.

Tot overmaat van ramp heeft de technische afdeling het verkeerde nummer gebeld! Hoe kunnen ze een afspraak met me maken als ze me niet kunnen bereiken? Ze gaven me een ander nummer om te bellen, maar Odido zou dit moeten regelen. Ik verlies de hoop op dit moment.
 


Hey ​@My0did0Space, ze hebben je proberen te bereiken via SMS om een afspraak in te plannen. Nu zie ik dat ze gister een telefoonnummer hebben toegevoegd. Hebben ze inmiddels contact met je opgenomen? 


Hey ​@My0did0Space, ze hebben je proberen te bereiken via SMS om een afspraak in te plannen. Nu zie ik dat ze gister een telefoonnummer hebben toegevoegd. Hebben ze inmiddels contact met je opgenomen? 

Nee, ik heb geen sms, e-mail of belletje ontvangen voor de afspraak. Hoe kan dit worden opgelost als we geen afspraak kunnen maken?


@My0did0Space Dank je wel voor je terugkoppeling! 

Ik ben meteen gaan kijken en zie gelukkig dat mijn collega hier vanochtend opnieuw achteraan is gegaan. KPN zal contact opnemen, maar we weten niet precies wanneer dit is.

Ik raad aan om je telefoon goed in de gaten te houden. Zullen we afspreken dat als er morgen in de loop van de middag nog geen contact is opgenomen, je dit aan mij laat weten? Ik ga er dan meteen opnieuw voor je achteraan! 


Hi ​@My0did0Space en welkom to de club die wekenlang zonder internet zit.
Heb hetzelfde probleem en het ziet ernaar uit dat Odido te weinig kundig personeel bij de Technische dienst heeft. Het probleem zit intern. Het schijnt dat als je na een maand nog steeds zonder internet zit je kosteloos op mag zeggen. Dan weet je wat je ongeveer kunt verwachten. Ik hier ga dat zeker doen want werken vanuit huis met een 4G verbinding is niet te doen.


@My0did0Space Dank je wel voor je terugkoppeling! 

Ik ben meteen gaan kijken en zie gelukkig dat mijn collega hier vanochtend opnieuw achteraan is gegaan. KPN zal contact opnemen, maar we weten niet precies wanneer dit is.

Ik raad aan om je telefoon goed in de gaten te houden. Zullen we afspreken dat als er morgen in de loop van de middag nog geen contact is opgenomen, je dit aan mij laat weten? Ik ga er dan meteen opnieuw voor je achteraan! 

 

Ik ben zeer teleurgesteld. Tot op heden heb ik geen e-mail, sms of telefoontje ontvangen voor de afspraak. Ook na contact met jullie servicedesk kreeg ik slechts te horen dat ik "maar moet wachten".


KPN zal uit zichzelf contact opnemen om een afspraak in te plannen ​@My0did0Space, het verzoek vanuit ons ligt al bij KPN. Het is nu afwachten op KPN om het op te pakken. 


KPN zal uit zichzelf contact opnemen om een afspraak in te plannen ​@My0did0Space, het verzoek vanuit ons ligt al bij KPN. Het is nu afwachten op KPN om het op te pakken. 

Geen contact van KPN! Ik heb al bijna een maand geen internet! Kun je ze van jouw kant updaten?


Hey ​@My0did0Space, ik ben voor je gaan kijken en zie dat er een afspraak gemaakt is voor vandaag om 15:00! 


Reageer