Skip to main content

Odido,

Het is nu al 12 dagen zonder internet, en ik ben helemaal klaar met dit gedoe. Na dagen wachten kwam de monteur eindelijk en stelde hij dat het probleem mijn modem was. Ik heb gewacht op het nieuwe modem, maar het blijkt niet de oorzaak van het probleem te zijn. Vervolgens heb ik opnieuw gebeld, weer een week gewacht, en de monteur kwam langs, maar het is nog steeds niet opgelost!

Als iemand die afhankelijk is van internet voor werk en dagelijks gebruik, is dit simpelweg onhoudbaar. Zelfs met de voucher die ik kreeg, is mijn mobiele data veel te traag om mee te werken.

Ik ben altijd geduldig, maar dit is echt te veel. Wanneer wordt dit eindelijk opgelost?

Zou het mogelijk zijn om mijn geval als prioriteit te behandelen? Ik begrijp dat het druk kan zijn, maar ik zou echt graag snel een oplossing willen.

Hoi ​@My0did0Space, ik heb het direct nagekeken! Ik zie dat het inmiddels is doorgezet naar de technische dienst en je inderdaad een vouchercode ontvangen hebt. Zij zullen het zo snel mogelijk oplossen, we zijn echt afhankelijk van de verwerkingstijd van de technische dienst. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

Reageer