Skip to main content

Ik, mijn familie en mijn vrienden in Heerlen, we hebben al 12 dagen geen internet of goede verbinding en het bedrijf Odido ziet niet dat er een probleem of storing is. Ze denken dat we schapen zijn. Ze creëren een storing en dan zeggen dat je moet overstappen op glasvezel en meer moet betalen. Misschien zullen we zien hoe dit via sociale media van de wolf wordt afgepakt. Ik denk dat het genoeg is om je te ontmaskeren.

Heb je nu een DSL/koper verbinding?

Het koper netwerk wordt in Nederland inderdaad afgebouwd door KPN. Ondanks dat t-mobile/Odiodo daar nog een rechtszaak over heeft gevoerd mag het van de ACM.

Natuurlijk heeft de klant er voordeel bij door snellere en stabielere verbindingen,  maar de kosten zijn inderdaad hoger.


Jullie oplichters, ik betaal niets, 22 dagen zonder internet en jullie willen dat ik betaal, dieven en oplichters.


Hi @M ram, goed dat je dit aankaart.

Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie inderdaad erg veel demping op de lijn terugkomen, een stuk meer dan de vorige keer, hierdoor kun je geen diensten ervaren en heb daarom besloten om een monteur aan te sturen. Je ontvangt zo een bericht van Guidion om een afspraak in te plannen. Zou je mij daarna op de hoogte willen houden van het proces? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je.  

 


Reageer